NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Communicatieskills – klantgericht telefoneren

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en efficiënt. Voor wie? Medewerkers die vaak telefoongesprekken voeren en vlotter willen leren te communiceren aan de telefoon. Denk maar aan management assistants, onthaalmedewerkers en medewerkers van klantendiensten en overheden. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

ElaN Learning

Telefoon
+ 32 11 43 47 64 met onze groeten
Adres
Marktplein 13
3550 Heusden-Zolder
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

ElaN Learning

Communicatieskills – klantgericht telefoneren


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be