NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klachtenmanagement systeem

Via een aantal cases, voorbeelden en praktische oefeningen krijgt u antwoord op volgende vragen: Wanneer en waarover klagen klanten? Wat is een klacht? Hoe kunnen we onze klanten stimuleren om hun ongenoegen te melden? Welke ondersteuning verdienen uw (interne) commerciële mensen zodat ze klachten optimaal kunnen afhandelen? Hoe klantvriendelijk klachten beantwoorden? Wat kunt u leren uit klachten en hoe kunt u continu uw organisatie verbeteren?
Werkvorm
Workshop
Doelgroep en toelatingsniveau
Deze workshop is van belang voor alle managers, directieleden en kaderleden die betrokken zijn bij dienstverlening, klantentevredenheid en klachtenbehandeling. Maar ook héél specifiek klachtenmanagers, kwaliteitsmanagers, hoofden klantenservice, klachtencoördinatoren, verkoopmanagers en account managers hebben baat bij het volgen van deze unieke workshop!
Taal
NL
Duur opleiding
1 namiddag
Opleidingsdata
Startdatum: 28/04/2020   
Tijdstip
Opleidingsuur
Plaats
3 Square
Rijvisschestraat 124
9052 Zwijnaarde
België
Max. aantal deelnemers
20
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Individuele prijs
€ 395 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

Amelior

Telefoon
+ 32 56 23 20 60 met onze groeten
Adres
Beneluxpark 1
8500 Kortrijk
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Amelior

Klachtenmanagement systeem


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be