NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en uw medewerkers: - tips om beter en efficiënt te communiceren - inzicht in de basis communicatievaardigheden zoals luisteren, empathie, non-verbale communicatie, assertiviteit - overzicht van nieuwe communicatiebegrippen - een manier om elkaar beter te leren begrijpen
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

Cameleon Business Training

Telefoon
+32 2 266 89 99 met onze groeten
Adres
Da Vincilaan  1
1930 Zaventem
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

Cameleon Business Training

Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

03/09: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be