NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid

Wil je in face to face situaties vlot en klantgericht communiceren? Door de opleiding klantgericht communiceren ga je makkelijker verbinding maken. Meer impact hebben Overtuigen leer je hier. Je weet voortaan onmiddellijk vertrouwen te creëren en een 'klik' te maken in face to face klantencontacten. De trainer heeft meer dan 20 jaar ervaring met de opleiding klantgericht communiceren. Maximum 6 deelnemers zodat je ruimschoots kan oefenen!
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
Deze training richt zich tot medewerkers die face to face klantencontacten hebben. Dit kunnen medewerkers zijn van een klantendienst, horeca personeel, verkopers, klanten service medewerkers.
Buts
Je veel sterker voelen in het klantencontact en je direct weten aan te passen qua aan elke nieuwe situatie.
Snel vertrouwen winnen en behouden.
Intelligente en doelgerichte vragen weten te stellen binnen de juiste context.
Meer impact hebben...

Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
11/06/2024
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be