NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid

Door de opleiding klantgericht communiceren ga je makkelijker de verbinding maken én behouden met de klant. Je krijgt meer impact en je weet te overtuigen. Je oefent op het intunen op elke individuele klant, het stellen van intelligente vragen, het herformuleren en het effectief luisteren. Zo ga je scoren als je service verleent. De trainer heeft meer dan 25 jaar ervaring met de klantgericht communiceren en dit maakt dat je beroep doet op zijn ruime ervaring. Maximum 6 deelnemers zodat je ruimschoots oefent.
Type de formation
Workshop
Groupe-cible
Deze training richt zich tot medewerkers die face to face klantencontacten hebben. Dit kunnen medewerkers zijn van een klantendienst, horeca personeel, verkopers, klanten service medewerkers.
Buts
Je veel sterker voelen in het klantencontact en je direct weten aan te passen aan elke nieuwe situatie.
Snel vertrouwen winnen en behouden.
Intelligente en doelgerichte vragen weten te stellen binnen de juiste context.
Meer impact hebben met je communicatie.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
7 heures
Dates de la formation
22/11/2024
Lieu de la formation
Dans la société
Pantelco
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
€ 635 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Klantgericht communiceren / klantgerichtheid


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Derniers commentaires