NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klant- en doelgericht communiceren

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, vindingrijkheid, standvastigheid, en nog veel meer. Deze opleiding leert je om je klanten, hun wensen en behoeften te herkennen. Waardoor je in staat bent om je communicatie, je diensten, je productgamma en je flexibiliteit hierop af te stemmen. Zonder de grenzen van het bedrijf of de organisatie te overschrijden.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

Syntra Bizz

Téléphone
078 15 40 05
Localité
Borsbeeksebrug 32
2600 Berchem
Route
Aller aux directions
Site Web
Activités

Données du cours

Syntra Bizz

Klant- en doelgericht communiceren


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be