NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Sla - service level agreements

Een SLA of “Service Level Agreement” formaliseert de afspraken tussen leverancier en klant. Deze afspraken omvatten de relevante kritische succesfactoren van de samenwerking zoals beschikbaarheid, service graad, kwaliteit, kosten, … van de geleverde dienstverlening. Een goede SLA garandeert een continue kwaliteit of service aan een overeengekomen kost. Na deze workshop bent u niet alleen in staat uw bestaande SLA’s te evalueren en in vraag te stellen, maar vooral om nieuwe SLA’s op een éénduidige en duidelijke manier vorm te geven.
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible ou niveau d'admission
Deze workshop biedt u enerzijds een stappenplan bij het opzetten van een werkbare SLA en dit voor de beide partijen. Zowel vorm als inhoud komen uitgebreid aan bod. Maar ook de rechten en de plichten van de beide partijen staan centraal in deze workshop.
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
20/04/2021
Durée
Matinée, namiddag
Plage horaire
En matinée de 09:00  à  12:30
L'après-midi de 13:30  à  17:00
Lieu de la formation
Hotel Crowne Plaza
Gerard le Grellelaan 10
2020 Antwerpen
Belgique
Route
Aller aux directions
Nombre max. de participants
30
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Prix individuel
€ 795 TVA excl.
Prix de groupe
Seul prix individuel possible

IFBD - Institute for Business Development

Téléphone
+ 32 50 38 30 30
Localité
Zeeweg 155
8200 Brugge
Route
Aller aux directions
E-mail
Site Web
Activités

Données du cours

IFBD - Institute for Business Development

Sla - service level agreements


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

16/03/21: De Pottenkijker - KBC Group

do 20/05: Proeverijen, uw L&D Festival

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be