NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Communicatieskills – klantgericht telefoneren

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en efficiënt. Voor wie? Medewerkers die vaak telefoongesprekken voeren en vlotter willen leren te communiceren aan de telefoon. Denk maar aan management assistants, onthaalmedewerkers en medewerkers van klantendiensten en overheden. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

ElaN Learning

Téléphone
+ 32 11 43 47 64
Localité
Marktplein 13
3550 Heusden-Zolder
Route
Aller aux directions

Données du cours

ElaN Learning

Communicatieskills – klantgericht telefoneren


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be