NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Maak het verschil met uw customer service

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u bepaalt die mee, of u nu IT-technicus, back office of helpdeskmedewerker bent. Ontdek in één dag hoe u een wezenlijk verschil maakt, met deze opleiding voor aftersales. Het recept voor onovertroffen customer service? Communicatie Een succesvolle customer service denkt op élk moment aan zijn klant. Hoe? De docent neemt u
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
customer service of medewerkers van een klantendienst helpdeskmedewerkers dienst-na-verkoop-medewerkers iedereen die met klanten in contact komt in een aftersales-fase.
Langue
NL
Durée formation
-
Dates de la formation
Date de début: 17/11/2021 
Lieu de la formation
Elewijt Center
Tervuursesteenweg 568
1982 Elewijt
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
24
Prix individuel
€ 806 TVA excl.
Prix de groupe
Seul prix individuel possible

NCOI Learning

Téléphone
+ 32 15 79 16 30
Localité
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Aller aux directions

Données du cours

NCOI Learning

Maak het verschil met uw customer service


Données de l'etudiant







Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be