NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren is bestemd voor iedereen die frequent telefonisch contact heeft met interne en externe klanten, zoals commerciële binnendienstmedewerkers, sales support, werknemers van de afdeling klantendienst, baliemedewerkers, telefonistes, secretaresses, medewerkers klantenservice en iedereen die op regelmatige basis klantgerichte gesprekken voert via de telefoon.
Buts
Dankzij deze opleiding zal u in staat zijn omEen telefoongesprek te leiden ipv. lijdenPrecies en duidelijk te communiceren, zodat datgene wat je bedoelde ook datgene is wat de ander begrijpt.De tijdsefficiëntie van een telefoongesprek vergroten door de juiste vragen te stellen.Uw luistervaardigheden te versterken zodat u beter kunt inspelen op wat de klant wil.Uw blinde vlekken te (her)kennen en aanpakkenInclusief gratis handboek Klantgericht telefoneren en communiceren. Ook afzonde...
Langue
NL
Durée formation
8 heures
Dates de la formation
Date de début: 8/09/2020  à 09:00
Lieu de la formation
Gent - Expert Academy
Bibliotheekstraat 8/301 
9000 Gent
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
0
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
12
Prix individuel
€ 595 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Expert Academy

Téléphone
+ 32 3 235 32 49
+ 32 3 235 32 49
Localité
Mechelsesteenweg 109 bte 1
2018 Antwerpen
Route
Aller aux directions
E-mail
info@expertacademy.be
Site Web
www.expertacademy.be

Events & Inspiration

19/04/24: De Pottenkijker - Partena Professional

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be