NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
De training Klantvriendelijkheid en klantgericht werken is gericht op alle commerciële medewerkers, leidinggevenden, sales managers en alle medewerkers die dagelijks met interne en externe klanten contacten onderhouden.
Buts
Na het volgen van deze cursus kent u het geheim van tevreden klanten. U weet precies in te schatten wat de wensen en noden zijn. En hoe u best reageert wanneer een klant niet tevreden is of misschien zelfs verbaal agressief uit de hoek komt.U krijgt concrete tips, technieken en inzichten om een positieve klantgerichte indruk te maken, ook wanneer de klant veeleisend is.Inclusief gratis handboek Klantgericht telefoneren en communiceren. Ook afzonderlijk te koop als pdf download in onze e-store
Langue
NL
Durée formation
8 heures
Dates de la formation
Date de début: 21/10/2021  à 09:00
Lieu de la formation
Gent - Expert Academy
Bibliotheekstraat 8/301 
9000 Gent
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
0
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
12
Prix individuel
€ 595 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

Expert Academy

Téléphone
+ 32 3 235 32 49
+ 32 3 235 32 49
Localité
Mechelsesteenweg 109 bte 1
2018 Antwerpen
Route
Aller aux directions
E-mail
info@expertacademy.be
Site Web
www.expertacademy.be

Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be