NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Empathie en actief luisteren

Empathie helpt om de andere beter te begrijpen en tot een open en eerlijke communicatie te komen. Empathie bestaat er in dat je je in de plaats stelt van de andere, dat je je openstelt voor zijn behoeften en gevoelens. Een belangrijk element hierbij is actief luisteren. Maar hoe doe je dat, empathie tonen ? Hoe kan je actief luisteren en hoe kan je er voor zorgen dat je je flexibel kan aanpassen aan mensen en situaties ?
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
Iedereen die op een oprechte en eerlijke manier wil openstaan voor en communiceren met collega’s, medewerkers, leidinggevenden, klanten en relaties en zijn vaardigheden om actief te leren luisteren verder wil ontwikkelen
Buts
- Inzicht verwerven in onze manier van reageren en communiceren
- Zich in de plaats stellen van de anderen, de andere begrijpen en hem aanvaarden
- De emoties bij de anderen kunnen ‘lezen’ en kunnen anticiperen op negatieve reacties
- Leren hoe waarden, overtuigingen en emoties het gedrag beïnvloeden
- Begrijpen waarom de anderen niet denken en reageren zoals wij
- Oefenen in het tonen van empathie en toch zichzelf blijven
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
NL
Durée formation
1 jour
Dates de la formation
4/12/2025
Lieu de la formation
Dans la société
Team Power
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
Belgique
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
geen
Attestation/diplôme
Non
Nombre max. de participants
10
Prix individuel
€ 550 TVA excl.
Prix de groupe
Prix de groupe jusqu'à 12 personnes: € 1650 TVA excl.

Team Power

Téléphone
+32 2 771 76 23
Localité
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
Route
Aller aux directions
Site Web
Activités

Données du cours

Team Power

Empathie en actief luisteren


Données de l'etudiant





Données de facturation








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be