NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Opleiding Customer Experience Management

Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is om naar de concurrent over te stappen. Wil je de klantervaring van je bedrijf verbeteren? Ben je geïnteresseerd in enkele strategische richtlijnen, maar vooral in hoe je de klantervaring operationeel kunt verbeteren? Ben je op zoek naar op feiten gebaseerde kennis en de juiste toolbox om de ervaring van je klanten te optimaliseren? Wil je hands-on advies om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren? In deze opleiding leer je op een praktische manier hoe je klantervaring in kaart te brengen, te optimaliseren en te meten.
Type de formation
Formation collective classique
Groupe-cible
-
Langue
NL
Durée formation
2 jours
Dates de la formation
Date de début: 14/02/2025  à 09:00
Lieu de la formation

Luchthavenlaan 28 
1800 Vilvoorde
Route
Aller aux directions
Heures d'auto-apprentissage
0
Prix individuel
€ 1795 TVA excl.
Prix de groupe
A convenir

NCOI Learning

Téléphone
+ 32 15 79 16 30
Localité
Motstraat 30
2800 Mechelen
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

NCOI Learning

Opleiding Customer Experience Management


Données de l'etudiant







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be