NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal

Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen zowel verbaal als non-verbaal. En toch blijft het een onderschatte job gezien het belang van het eerste contact. Mensen zijn haastig, vinden zichzelf belangrijk, stellen onredelijke eisen, “neen” is voor hen geen antwoord. Als dat zo is dan is de job van onthaalmedewerker dus de kunst om steeds op dezelfde hoffelijke consequente manier mensen te verwelkomen en er positieve verbinding mee te maken. Toch eerder een uitdaging dan een feest. Meestal lukt het prima, krijg je zelfs complimentjes
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

De Gussem Training & Consulting

Téléphone
+ 32 473 91 52 06
Localité
Rijsbrugge 10
9051 Afsnee
Route
Aller aux directions

Données du cours

De Gussem Training & Consulting

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be