NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Zakelijk / klantgericht en klantvriendelijk telefoneren

Ondanks alles blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe verbindende communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mailverkeer. Tijdens het telefonisch contact gelden de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een welkomgevoel is bv. groot. Een eeuwig rinkelende telefoon, keuze menu’s zijn zaken die snel irriteren. Direct contact met een vriendelijke stem, een correcte voorstelling, een luisterend oor, een volledig antwoord, een vlotte doorschakeling, enz.. maken het verschil en geven een surplus aan een gevoel van verbinding.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

De Gussem Training & Consulting

Téléphone
+ 32 473 91 52 06
Localité
Rijsbrugge 10
9051 Afsnee
Route
Aller aux directions

Données du cours

De Gussem Training & Consulting

Zakelijk / klantgericht en klantvriendelijk telefoneren


Données de l'etudiant







Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be