NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales

Een contact center training vraagt vandaag een diep menselijke aanpak. We raken je medewerkers, teamleaders en contact center managers. We brengen evolutie, reiken nieuwe inzichten aan en laten voelen waar het echt om gaat. In welke fase je contact center zich ook bevindt, we bieden meerwaarde. We brengen die materie die er vandaag toe doet en je organisatie nodig heeft. We werken op maat van jouw vraag.
Type de formation
Blended learning
Groupe-cible
de leidinggevenden, de coaches, de contact center medewerkers.
Ook it-medewerkers en coaches.
We trainen en coachen alle niveaus!
Buts
De weerbaarheid verhogen bij klantenservice en contact center medewerkers.
Het bewustzijn verhogen en de emotionele intelligentie aanscherpen.
Inzicht geven in de eigen werkmotivaties.
Communicatie vaardigheden aanscherpen.
Niveau des participants
Aucun niveau de participant requis
Langue
Au choix
Durée formation
Au choix
Dates de la formation
Au choix
Lieu de la formation
In overleg
Heures d'auto-apprentissage
-
Attestation/diplôme
Oui
Nombre max. de participants
6
Prix individuel
A convenir
Prix de groupe
A convenir

Pantelco bv

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Mater
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco bv

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales


Données de l'etudiant







Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be