NL | FR  LOGIN
HOME

FORMATION

 

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales

Een contact center training vraagt vandaag een diep menselijke aanpak. Je medewerkers krijgen inzicht in de oorsprong van gedrag en oefenen om met hun cases. We brengen die materie die er vandaag toe doet en je mensen en je organisatie nodig heeft.
Cette formation est entiérement organisée sur mesure.

Pantelco

Téléphone
+ 32 55 305 270
Localité
Kerkgate 18
9700 Oudenaarde
Route
Aller aux directions
Site Web

Données du cours

Pantelco

Training contact center: verhoog de emotionele intelligentie én impact van je managers, coaches en medewerkers in customer care, customer service en customer sales


Données de l'etudiant







Events & Inspiration

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Derniers commentaires

Abonnez-vous à nos publications

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be