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Klantgericht telefoneren

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief communiceren. Omgaan met klachten, veelpraters indijken. Moeilijke telefoongesprekken. Onthaal en professionele face to face communiceren E-mail communicatie We werken met uw praktijk... op uw maat...


 
 
Type de formation Praktijkseminar
Groupe-cible ou niveau d'admission
Klantenservice medewerkers.
Baliepersoneel.
Medewerkers die hun telefoonvaardigheden willen verbeteren.
Onthaalmedewerkers.
Langue Nl
Durée 1 jour
Dates de la formation 13/09/2019
Durée Voormiddag, namiddag
Plage horaire En matinée de 09:00  à  12:30
L'après-midi de 13:15  à  16:30
Lieu de la formation Autre adresse:
New Zebra
Zebrastraat  32
9000 Gent
Belgique
Nombre max. de participants 6
Heures d'auto-apprentissage -
Attestation/diplôme Non
Prix individuel € 635 TVA excl.
Prix de groupe A convenir
Réduction -
 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Société Pantelco BVBA
Téléphone + 32 55 305 270
E-mail peter.callens@pantelco.be
Localité 9700 - Mater
Site Web www.pantelco.be
Activités Aller à conseil aux entreprises
Aller à formation pour entreprises
Aller à formations sur mesure
 

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+32 486 65 51 81
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