Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klantvriendelijk, klantgericht onthaal

Bezoekers en klanten onthalen: toch een leuke job om “welkom” uit te stralen, het ook te zeggen, er naar te handelen. En toch, zo eenvoudig is het niet. Mensen zijn opgejaagd, hebben weinig tijd, geven op alles en nog wat commentaar, stellen onredelijke eisen, kunnen niet met “neen” omgaan. Als dat zo is dan is de job van onthaalmedewerker dus de kunst om steeds op dezelfde hoffelijke consequente manier mensen te verwelkomen. Toch eerder een uitdaging dan een feest. Meestal lukt het prima, krijg je ook hier en daar nog een complimentje en ...


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Niet-leden | Leden Stimulearning
Als lid van Stimulearning kun je alle details van de evaluatie inkijken. Lid worden / Gegevens updaten.
Login
Paswoord

Inhoud 9 - Trainer 9 - Methode 9 - Documentatie 8 - Organisatie 8 31 = 9,0

Anoniem | najaar 2018
= 10,0

Anoniem | najaar 2017
= 10,0
Er werd rekening gehouden met wensen deelnemers (liever geen rollenspel). Heel goede interactie met deelnemers wat zeer leerrijk was !

Anoniem | najaar 2017
= 7,9

Anoniem | najaar 2017
= 10,0
Norbert brengt de training op een boeiende en toffe manier. Er is plaats voor veel interactie en hij houdt met iedereen rekening, ook met mensen die zich niet zo geroepen voelen om op de voorgrond te treden tijdens de training. Het was een aangename ervaring.

Saartje Verrept | najaar 2017
= 9,7
In de opleiding komen elementen aan bod, waarvan je zeker al gehoord hebt, maar een zeer nuttige opfrissing zijn. Er komen allerhande zaken/tips aan bod die toepasbaar zijn in de praktijk. Na het volgen van de opleiding, doe je meer aan zelfevaluatie en sta je echt stil bij de manier van communiceren.

Souad Rakli | najaar 2017
= 9,8
Zeer toffe en enthousiaste lesgever!

Anoniem | voorjaar 2017
= 7,1

EMMA DE STRYCKER | najaar 2017
= 10,0

Anoniem | najaar 2017
= 7,9

Anoniem | najaar 2017
= 8,4

Erik Uyttendaele | najaar 2017
= 10,0
Gebracht op een leuke en creatieve manier leuke en leerrijkr cases bedankt Norbert

Anoniem | najaar 2016
= 9,6
De syllabus komt achteraf vandaar dat ik bij documentatie 'n.v.t.' invulde. Het lokaal waar de cursus doorging kon beter (lawaai verwarming, koud, slechte akoestiek) Cursus zat goed in elkaar en is af. Het was voor mij een interessante en leuke cursusdag.

Anoniem | najaar 2016
= 7,5

Anoniem | najaar 2016
= 3,4
Persoonlijk vond ik niet dat wij iets geleerd hebben wat we nog niet wisten

Anoniem | najaar 2016
= 10,0

Anoniem | najaar 2016
= 9,5
Ik vond het een aangename training. Zeker niet saai zoals ik dacht dat het ging zijn.

Anoniem | najaar 2015
= 7,9
klantvriendelijk onthaal, communiceren, LSD. De klachtenbehandeling was een pluspunt. Misschien wat rollen speloefeningen uit de praktijk oefenen in de opleiding.

Anoniem | najaar 2015
= 9,7
De opleiding was zeer interactief, boeiend en fun. Een aangename invulling van de dag, de tijd vloog zo voorbij.

Anoniem | najaar 2015
= 9,7
je stelt jezelf in vraag hoe je overkomt bij de klant. Jouw praktijkvoorbeelden worden besproken wat een meerwaarde is. Van telefoneren tot het slecht nieuwsgesprek, allemaal zaken die zo vanzelfsprekend lijken maar dat eigenlijk niet altijd zijn. De valkuilen worden nogal vaak over het hoofd gezien. Ik heb alvast veel opgestoken.

Anoniem | voorjaar 2015
= 10,0

Anoniem | voorjaar 2015
= 7,9

Anoniem | voorjaar 2015
= 9,7

Anoniem | voorjaar 2015
= 10,0

Anoniem | voorjaar 2015
= 9,7

Anoniem | voorjaar 2015
= 9,1
positieve ervaring met deze opleiding. Veel nuttige tips en handelingen die bijdragen voor een beter en klantvriendelijk onthaal

Anoniem | voorjaar 2015
= 7,5

Anoniem | najaar 2013
= 9,2

Anoniem | najaar 2013
= 8,4
Steeds voorrang geven aan opnemen telefoon. Wij zullen de bruikbare tips zeker doorgeven aan de andere collega's.

Anoniem | najaar 2013
= 10,0

Anoniem | najaar 2013
= 10,0

Anoniem | voorjaar 2013
= 9,3

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be