Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang van een welkomgevoel is bv. groot. Een eeuwig rinkelende telefoon, cascades, keuze menu’s, het zijn allemaal zaken die op de zenuwen werken. Direct contact met een vriendelijke stem, een correcte voorstelling, een luisterend oor, een volledig antwoord, een vlotte doorschakeling, enz...


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Niet-leden | Leden Stimulearning
Als lid van Stimulearning kun je alle details van de evaluatie inkijken. Lid worden / Gegevens updaten.
Login
Paswoord

Inhoud 8 - Trainer 9 - Methode 8 - Documentatie 7 - Organisatie 8 15 = 8,2

Anoniem | najaar 2017
= 7,9

Anoniem | najaar 2017
= 7,1
De trainer stelt de deelnemers op hun gemak en spreekt met ervaring. Het was een volwassen opleiding die mij bruikbare elementen heeft opgeleverd voor de toekomst

Anoniem | najaar 2017
= 10,0

Anoniem | najaar 2017
= 8,8
Je merkt dat de trainer een goede, ontspannen sfeer creëert tijdens de opleiding, wat de opleiding uiteraard ten goede komt.

Anoniem | najaar 2017
= 7,5

Anoniem | najaar 2017
= 8,4

Anoniem | najaar 2017
= 10,0
Vlotte training!

Anoniem | najaar 2016
= 7,3
voor mij kon deze opfrissing op 1/2 dag worden gegeven - 1 volledige dag was te lang. Wel enkele interessante tips weerhouden.

Anoniem | voorjaar 2014
= 5,3

Anoniem | voorjaar 2014
= 7,9

Anoniem | voorjaar 2014
= 7,9

Anoniem | voorjaar 2014
= 9,6

Anoniem | voorjaar 2014
= 8,4

Anoniem | voorjaar 2014
= 8,9
Nuttige tips over hoe omgaan met moeilijke klanten, zowel telefonisch als aan het onthaal. Opleiding was praktijkgericht en ging uit van hoe wij hier werken en wat er eventueel kan verbeterd worden rekening houdend met de aanwezige mogelijkheden en beperkingen.

Anoniem | najaar 2013
= 8,4
Praktisch gericht

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be