Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Omgaan met verbale agressie

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet wennen. Door deze training te volgen zullen klanten niet veranderen, door jou aanpak zal je er zelf wel rustig bij blijven. Alvast winst voor de medewerker en wie weet past de klant zich een volgende keer wel aan.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Niet-leden | Leden Stimulearning
Als lid van Stimulearning kun je alle details van de evaluatie inkijken. Lid worden / Gegevens updaten.
Login
Paswoord

Inhoud 9 - Trainer 9 - Methode 9 - Documentatie 8 - Organisatie 8 = 8,7

Anoniem | voorjaar 2019
= 10,0
Praktische tips die makkelijk toe te passen zijn.

Anoniem | najaar 2014
= 7,4
Vooral het inzicht krijgen hoe je met bepaalde situaties beter kan omgaan. Ik heb er zeker wat van opgestoken wat ik onmiddellijk kan toepassen in de praktijk, niet alleen tov deelnemers maar ook handig tov collega's etc....Wij hadden een groep van 8 cursisten waardoor het lokaal aan ruimte beperkt was, zou aangenamer zijn in een ruimer lokaal. Lunch was uitermate zeer goed, ook voldoende drank. Voor deelnemers uit het Antwerpse zou het beter zijn om te kunnen stoppen om 15:30u om de files te vermijden.

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be