Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een welkomgevoel is bv. groot. Een eeuwig rinkelende telefoon, keuze menu’s zijn zaken die snel irriteren. Direct contact met een vriendelijke stem, een correcte voorstelling, een luisterend oor, een volledig antwoord, een vlotte doorschakeling, enz... maken het verschil en geven een surplus aan goed gevoel.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
non-membres | Membres Stimulearning
En tant que membre de Stimulearning vous regardez dans tous les détails de l'évaluation. Joindre / Les données mise à jour.
Login
Paswoord

Teneur 8 - Entraîneur9 - Méthode 8 - Documentation 7 - Organisation 8 17 = 8,4

Anoniem | najaar 2018
= 10,0

Michel Bartier | najaar 2018
= 10,0

Anoniem | najaar 2017
= 7,9

Anoniem | najaar 2017
= 7,1
De trainer stelt de deelnemers op hun gemak en spreekt met ervaring. Het was een volwassen opleiding die mij bruikbare elementen heeft opgeleverd voor de toekomst

Anoniem | najaar 2017
= 10,0

Anoniem | najaar 2017
= 8,8
Je merkt dat de trainer een goede, ontspannen sfeer creëert tijdens de opleiding, wat de opleiding uiteraard ten goede komt.

Anoniem | najaar 2017
= 7,5

Anoniem | najaar 2017
= 8,4

Anoniem | najaar 2017
= 10,0
Vlotte training!

Anoniem | najaar 2016
= 7,3
voor mij kon deze opfrissing op 1/2 dag worden gegeven - 1 volledige dag was te lang. Wel enkele interessante tips weerhouden.

Anoniem | voorjaar 2014
= 5,3

Anoniem | voorjaar 2014
= 7,9

Anoniem | voorjaar 2014
= 7,9

Anoniem | voorjaar 2014
= 9,6

Anoniem | voorjaar 2014
= 8,4

Anoniem | voorjaar 2014
= 8,9
Nuttige tips over hoe omgaan met moeilijke klanten, zowel telefonisch als aan het onthaal. Opleiding was praktijkgericht en ging uit van hoe wij hier werken en wat er eventueel kan verbeterd worden rekening houdend met de aanwezige mogelijkheden en beperkingen.

Anoniem | najaar 2013
= 8,4
Praktisch gericht

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be