Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Omgaan met verbale agressie

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet wennen. Door deze training te volgen zullen klanten niet veranderen, door jou aanpak zal je er zelf wel rustig bij blijven. Alvast winst voor de medewerker en wie weet past de klant zich een volgende keer wel aan.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
non-membres | Membres Stimulearning
En tant que membre de Stimulearning vous regardez dans tous les détails de l'évaluation. Joindre / Les données mise à jour.
Login
Paswoord

Teneur 8 - Entraîneur9 - Méthode 8 - Documentation 8 - Organisation 8 = 8,6

Yeminah Goethals | voorjaar 2019
= 8,4

Anoniem | voorjaar 2019
= 10,0
Praktische tips die makkelijk toe te passen zijn.

Anoniem | najaar 2014
= 7,4
Vooral het inzicht krijgen hoe je met bepaalde situaties beter kan omgaan. Ik heb er zeker wat van opgestoken wat ik onmiddellijk kan toepassen in de praktijk, niet alleen tov deelnemers maar ook handig tov collega's etc....Wij hadden een groep van 8 cursisten waardoor het lokaal aan ruimte beperkt was, zou aangenamer zijn in een ruimer lokaal. Lunch was uitermate zeer goed, ook voldoende drank. Voor deelnemers uit het Antwerpse zou het beter zijn om te kunnen stoppen om 15:30u om de files te vermijden.

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be