Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Een onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers opzetten & implementeren

Vrijwel iedereen zal beamen dat een eerste contact bij een prospect binnen een commercieel proces van cruciaal belang is voor een verdere succesvolle relatie. Wanneer het over een eerste contact met medewerkers gaat is deze aanpak echter heel wat minder evident. Centraal gaat het om de wijze waarop de klant/medewerker vanaf het eerste moment onbewust wordt beïnvloed en van daaruit een ‘filter’ opbouwt rond de ‘andere partij’. Dergelijke (voor)oordelen zijn knelpunten die weinig of niet worden opgemerkt, maar wel hun invloed gaan spelen in de relatie tussen medewerker en organisatie.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN

Fijn dat je je collega's wil laten delen in wat jij van de opleiding vond. Zo kunnen ook zij de juiste keuze maken.
Ook de leden van Stimulearning, een netwerk van leerprofessionals gebruiken uw gegevens om hun eigen opleidingsbeleid richting te geven. Ook zij danken u.
Tenslotte steun je ook www.masomo.net, een lagere meisjesschool in Katanga, Congo. Wij storten per evaluatie € 1.00 naar hen.

Je professioneel mailadres is een verplicht veld omdat je de evaluatie per mail moet valideren. Als je naast de evaluatie je naam wil zien verschijnen, dan dien je die in te vullen.

Een onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers opzetten & implementeren - Amelior

Opleiding gevolgd in najaar 2018
voorjaar 2019
najaar 2019
Evaluatie
Inhoud
nieuw, nuttige opfrissing, motiverend, toepasbaar, mix theorie en toepassingen ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Trainer
boeiend, duidelijk, enthousiast, deskundig ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Methode
activerend, uitnodigend tot eigen inbreng, individualiserend, goed gebruik van materiaal ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Documentatie
overzichtelijk, gestructureerd, bruikbaar ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Organisatie
lokaal, indeling, uitrusting, timing, bereikbaarheid ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Voldeed deze opleiding aan uw verwachtingen?
ja

neen
 

Toelichting
Welke waardevolle kenmerken van deze training deel je graag met anderen? Wat was goed, en wat kan er eventueel worden verbeterd aan deze training.
Evaluatie valideren
Naam
Voornaam
Professioneel mailadres
Functie

Ik wens anoniem te blijven voor de bezoekers van deze website.
Ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden


Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be