Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding. Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN

Fijn dat je je collega's wil laten delen in wat jij van de opleiding vond. Zo kunnen ook zij de juiste keuze maken.
Ook de leden van Stimulearning, een netwerk van leerprofessionals gebruiken uw gegevens om hun eigen opleidingsbeleid richting te geven. Ook zij danken u.
Tenslotte steun je ook www.masomo.net, een lagere meisjesschool in Katanga, Congo. Wij storten per evaluatie € 1.00 naar hen.

Je professioneel mailadres is een verplicht veld omdat je de evaluatie per mail moet valideren. Als je naast de evaluatie je naam wil zien verschijnen, dan dien je die in te vullen.

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening - Kluwer Opleidingen / Formations

Opleiding gevolgd in najaar 2018
voorjaar 2019
najaar 2019
Evaluatie
Inhoud
nieuw, nuttige opfrissing, motiverend, toepasbaar, mix theorie en toepassingen ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Trainer
boeiend, duidelijk, enthousiast, deskundig ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Methode
activerend, uitnodigend tot eigen inbreng, individualiserend, goed gebruik van materiaal ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Documentatie
overzichtelijk, gestructureerd, bruikbaar ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Organisatie
lokaal, indeling, uitrusting, timing, bereikbaarheid ...

uitstekend

tevreden

voldoende

onvoldoende

n.v.t.

Voldeed deze opleiding aan uw verwachtingen?
ja

neen
 

Toelichting
Welke waardevolle kenmerken van deze training deel je graag met anderen? Wat was goed, en wat kan er eventueel worden verbeterd aan deze training.
Evaluatie valideren
Naam
Voornaam
Professioneel mailadres
Functie

Ik wens anoniem te blijven voor de bezoekers van deze website.
Ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden


Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be