Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Een onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers opzetten & implementeren

Vrijwel iedereen zal beamen dat een eerste contact bij een prospect binnen een commercieel proces van cruciaal belang is voor een verdere succesvolle relatie. Wanneer het over een eerste contact met medewerkers gaat is deze aanpak echter heel wat minder evident. Centraal gaat het om de wijze waarop de klant/medewerker vanaf het eerste moment onbewust wordt beïnvloed en van daaruit een ‘filter’ opbouwt rond de ‘andere partij’. Dergelijke (voor)oordelen zijn knelpunten die weinig of niet worden opgemerkt, maar wel hun invloed gaan spelen in de relatie tussen medewerker en organisatie.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Amelior
Titel opleiding Een onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers opzetten & implementeren
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Organisatie
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be