Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klantentevredenheid bewaken en meten (cfr. ISO 10004:2012)

Tijdens deze workshop worden de vier fasen van het klantentevredenheidsonderzoek gedetailleerd behandeld: Voorbereiding Uitvoering Terugkoppeling Sturing Daardoor krijgt u een heldere handleiding voor het in gang zetten van dit moeilijke meetproces. Niet alleen de theoretische onderbouw, maar vooral de praktische toepasbaarheid staat centraal in deze unieke workshop.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Amelior
Titel opleiding Klantentevredenheid bewaken en meten (cfr. ISO 10004:2012)
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Organisatie
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be