Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Communicatieskills – klantgericht telefoneren

Hoe staat u iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doet u beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft u tips & tricks en vertrekt vanuit cases die u aanreikt. Resultaat? Na deze opleiding beschikt u over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en efficiënt. Voor wie? Medewerkers die vaak telefoongesprekken voeren en vlotter willen leren te communiceren aan de telefoon. Denk maar aan management assistants, onthaalmedewerkers en medewerkers van klantendiensten en overheden. Beschikbaar in het Nederlands, Frans, Engels en Duits.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation ElaN Languages
Formation Communicatieskills – klantgericht telefoneren
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be