Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Maak het verschil met uw customer service

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u bepaalt die mee, of u nu IT-technicus, back office of helpdeskmedewerker bent. Ontdek in één dag hoe u een wezenlijk verschil maakt, met deze opleiding voor aftersales. Het recept voor onovertroffen customer service? Communicatie Een succesvolle customer service denkt op élk moment aan zijn klant. Hoe? De docent nee


 
SOCIETE     INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation Kluwer Opleidingen / Formations
Formation Maak het verschil met uw customer service
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be