Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven

Brief en e-mail zijn vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maken deze een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt. Het is dus belangrijk dat uw berichten goed overkomen bij de lezer en dat ze de aandacht vasthouden. Ze moeten dus niet alleen leesbaar en boeiend zijn, maar ook relevant én duidelijk. Tijdens deze schrijftraining leert u hoe u uw brieven en e-mails levendiger en klantgerichter kunt opstellen. Een moderne, frisse stijl is immers essentieel vo


 
SOCIETE     INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation Kluwer Opleidingen / Formations
Formation Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be