Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Klachtenbehandeling

Klachten, Mijnheer, Mevrouw … je kan er boeken over schrijven. Goed dat ze hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan bood houden of terug een goed gevoel geven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen ze. En hoe ? Klanten, bezoekers, contacten, ze kunnen lastig zijn. Ze zijn vooral mondiger, assertiever (?) en op zich is dat wel o.k. Door een onvrede te uiten over de werking worden we niet alleen aangespoord om...


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation De Gussem Training & Consulting
Formation Klachtenbehandeling
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be