Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Klachtenbehandeling

Klachten, je kan er boeken over schrijven. Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen er klachten. Wat voor ons evident is is het voor de klant veel minder want die leeft in zijn eigen biotoop en creëert zijn verwachtingen op basis van wat wij hem voorspiegelen. Als we nu klachten al zouden kunnen reduceren tot meldingen dan ...


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation De Gussem Training & Consulting
Formation Klachtenbehandeling
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be