Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding. Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie


 
AANBIEDER     INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Kluwer Opleidingen / Formations
Titel opleiding Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening
Opmerking
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Facturatiegegevens
Organisatie
Adres
Gemeente
E-mail
BTW-nummer
Bestelbon
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be