Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening

Klanten worden almaar kritischer, mondiger en ongeduldiger. En via internet vinden ze zonder moeite de weg naar uw concurrenten. Hoe zorgt u ervoor dat ze toch voor u kiezen? Prijsverlagingen zijn niet duurzaam, productverbeteringen moeilijk en tijdrovend. Zet liever in op een optimale klantentevredenheid en klantenervaring. Dat levert u een blijvend competitief voordeel op. Hoe? Door de best practices van service design te volgen. U ontdekt ze tijdens deze opleiding. Service design, dat is letterlijk: het ontwerpen van diensten. Maar wat betekent dat dan precies? Dat uw organisatie


 
SOCIETE     INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation Kluwer Opleidingen / Formations
Formation Service design: verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening
Remarque
Données de l'etudiant
Mr. / Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Données de facturation
Nom de la sociéte
Rue + numéro
Code postal + localité
E-mail comptabilité
Numéro de TVA
Bon de commande
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be