Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

761 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden

Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich zorgen maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is op dat ogenblik, ...

NL   |  Info   |  58 = 8,5





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te doen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door jezelf onder ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info   |  10 = 8,5





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info   |  = 8,6





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers ervaren de nood aan individuele coaching, hetzij door hun leidinggevende, hetzij door een externe coach. De behoeften verschillen dan ook per persoon. Dan is individuele coaching dé oplossing. Kort en krachtig. Voordeel : medewerkers worden op maat ...

Op maat   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, hun gedrag, hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van je ...

NL   |  Info   |  = 8,4





Efficiënt vergaderen
De Gussem Training & Consulting

Vergaderen is de duurste vorm van samenwerken Inderdaad, bereken de uurlonen van de deelnemers en je zal snel overtuigd zijn dat vergaderen meer mag zijn dan zaken en problemen bespreken en oplossen. Vergaderen kan veel rendement opleveren en kostenbesparend zijn als alles ...

NL   |  Info   |  50 = 8,8





Doeltreffend en verbindend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is zorgen dat medewerkers dagelijks met bezieling en passie aan hun taken werken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de organisatie? Delegeer ...

NL   |  Info   |  44 = 8,9





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord: “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” of ...

NL   |  Info   |  = 8,4





Probleemoplossend denken
Greet Training

Probleemoplossend denken kunt u leren. U wilt situaties vlotter analyseren? Kordater beslissingen nemen? Niet bij de pakken blijven zitten en beter omgaan met problemen, uitdagingen en onverwachte omstandigheden? Oplossingen vinden om een gewenst resultaat te bereiken? U ...

NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

NL   |  Info





Presenteren
Greet Training

Presenteren kunt u leren. Bereid uw presentatie voor en oefen in een veilige omgeving. U leert veilige presenteertechnieken. U ontdekt uw valkuilen, uw sterktes en typische formuleringen. Bovendien krijgt u relevante tips. Tijdens de training oefenen we met - vrijblijvende - ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info   |  = 8,5





Leiding geven aan experten & kenniswerkers
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende de ganse training komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar eigenwijze professionals … Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt. In een veilige en beschermde ...

7/2   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

30/1   |  NL   |  Info





Coaching op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

Coaching is een niet meer weg te denken instrument om mensen in organisaties optimaal te ontwikkelen en te laten groeien. Het doel van coaching is tweeledig: het verhogen van de prestaties en het onafhankelijk leren werken. Deze training leert u hoe u uw mensen optimaal kunt ...

28/1   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

21/1   |  NL   |  Info





Interpersonal effectiveness
IFBD - Institute for Business Development

Deze intensieve, hoogst interactieve workshop, start een kritisch self-assessment. U leert hoe uw gedrag dat van anderen (onbewust en ontastbaar) beïnvloedt. Hiertoe krijgt u – confronterend – inzicht in wie u bent. Hierna leert u alles over ‘power-luisteren’ en ‘gericht denken’ ...

16/1   |  NL   |  Info





Stem en lichaamstaal als fundament van authentiek leiderschap
IFBD - Institute for Business Development

Aan de hand van concrete voorbeelden, oefeningen en simulaties leert u hoe uw ‘mannetje’ staat als vrouwelijk leidinggevende. U leert de verschillen in lichaamstaal tussen mannen en vrouwen, hoe en waarom mannen ‘ruimte’ innemen en hoe u als vrouw geloofwaardig ‘ruimte’ moet ...

16/1   |  NL   |  Info





Coaching & managing van sales teams
IFBD - Institute for Business Development

Leiding geven aan verkopers, account managers of sales managers is een opdracht op zich. Niet alleen hebben zij vaak een sterk karakter, maar bovendien is hun positie binnen de onderneming strategisch en cruciaal. Toch is het een noodzaak om ook hen te sturen, met doelstellingen ...

14/1   |  NL   |  Info





Spreken als obama
IFBD - Institute for Business Development

Als spreker moet u authentiek zijn, geloven in uw boodschap en uw luisteraars meenemen in uw verhaal. Barack Obama wordt hier gezien als hét natuurtalent. Maar Obama werd niet geboren als uitmuntend spreker, hij is het geworden. Maar hoe wordt u een bevlogen spreker? Welke ...

21/11   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 761 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be