Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

580 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info   |  19 = 8,5





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info   |  = 9,2





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info   |  = 7,9





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  36 = 9,3





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Opleiding klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

11/9   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

14/2   |  NL   |  Info





Opleiding onthaal - training professioneel onthaal
Pantelco BVBA

Welkom bij de opleiding 'Professioneel Onthaal' Een professioneel onthaal verzorgen vraagt  heel wat. En dat weet je. Hoe kom je over bij de bezoeker? Hoe maak je snel de klik met iemand? En wat met de combinatie telefoon, mail en een face to face contact? Door deze opleiding ...

13/12   |  NL   |  Info





Team management, teamcoaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

28/5   |  NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel bevragen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe motivatie gericht ...

21/11   |  NL   |  Info





Listig in lastige situaties
IFBD - Institute for Business Development

Managers weten, beter dan wie ook, dat mensen het vaak (hartstochtelijk) met elkaar oneens kunnen zijn. Discussies lopen hoog op en conflicten worden persoonlijk uitgevochten. Maar hoe doorbreekt u deze patstellingen? Hoe gaat u om met tactloze, ongezouten en botte communicatie? ...

20/2   |  NL   |  Info





Exploring new skills in a digital world
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Wil je weten of nieuwe technologieën, globalisering en interconnectiviteit impact hebben op jouw Business? Welke nieuwe vaardigheden je nodig hebt om met transformatie te kunnen omgaan? Sessie 1: the changing world of work -verandering van het werk: wat verandert? welke impact ...

NL   |  Info





Gedragsgericht interviewen
Quintessence Consulting

- waarde, validiteit en betrouwbaarheid van een interview als selectieinstrument - voorbereiding van het interview - de juiste vraag - gespreksmodel voor gedragsgerichte interviews - valkuilen - motivatie van de kandidaat: positieve en negatieve kenmerken - actief ...

24/10   |  NL   |  Info





Assistants@work event
Kluwer Opleidingen / Formations

U bent assistent(e) en op zoek naar nieuwe inspiratie in uw functie? U streeft naar meer fun op de werkvloer?U wilt uw efficiëntie aanscherpen? Zoals elk jaar organiseert Kluwer Opleidingen het Nationaal Assistant Congres: alles wat een assistent(e) nodig heeft, onder één dak en ...

5/12   |  NL   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : PowerPoint et OneNote
Kluwer Opleidingen / Formations

Vos collègues comptent-ils sur vous pour préparer leur présentation ? PowerPoint a tout un arsenal de gadgets pour réaliser des présentations de qualité. Souhaitez-vous les maîtriser ? Alors cette formation est faite pour vous. En qualité d’assistant(e) de direction, vous êtes ...

11/3   |  FR   |  Info





Blijf polyvalent als Management Assistant: PowerPoint en OneNote
Kluwer Opleidingen / Formations

Rekenen uw collega’s op u voor het voorbereiden van hun presentatie? PowerPoint heeft allerlei snufjes voorzien waarmee u een presentatie de nodige kwaliteit en uitstraling geeft. Wilt u helemaal met die snufjes mee zijn, dan is deze opleiding een must voor u. Als management ...

5/2   |  NL   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : Word et Outlook
Kluwer Opleidingen / Formations

En qualité d’assistant(e) de direction, vous devez souvent gérer des offres, des manuels ou d’autres documents Word assez longs. Vous savez donc que la structure de votre document est très importante. Word vous offre aujourd’hui de très nombreuses possibilités en matière de ...

30/3   |  FR   |  Info





Blijf polyvalent als Management Assistant: Word en Outlook
Kluwer Opleidingen / Formations

Als management assistant komt u vaak in contact met offertes, handleidingen of andere lange Word-documenten. U weet dan ook dat structuur in uw document heel belangrijk is. Word biedt vandaag zoveel mogelijkheden op vlak van structuur én vormgeving. Als u daarin mee bent, ...

6/3   |  NL   |  Info





Blijf polyvalent als Management Assistant: Word en Outlook
Kluwer Opleidingen / Formations

Als management assistant komt u vaak in contact met offertes, handleidingen of andere lange Word-documenten. U weet dan ook dat structuur in uw document heel belangrijk is. Word biedt vandaag zoveel mogelijkheden op vlak van structuur én vormgeving. Als u daarin mee bent, ...

29/1   |  NL   |  Info





Restez polyvalent en tant que Management Assistant : Excel et OneDrive for Business
Kluwer Opleidingen / Formations

En tant qu’assistant(e) de direction, recevez-vous régulièrement des données Excel à traiter ? Si oui, il serait pratique de pouvoir y travailler rapidement et efficacement. D’autant plus que ces données arrivent souvent sous une forme non structurée… Pas de panique ! Cette ...

27/2   |  FR   |  Info






Resultaten 1-25 van 580 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be