Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

207 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

21/5   |  NL   |  Info





Verkopen aan top management
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen aan de CEO is totaal anders als verkopen aan de eindgebruiker van uw product of oplossing. Niet alleen is de weg die u moet afleggen om bij uw gesprekspartner te komen stukken lastiger en complexer, maar ook uw waarde propositie heeft een totaal andere inhoud. Aan uw ...

21/5   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

28/3   |  NL   |  Info





Scorende offertes schrijven
IFBD - Institute for Business Development

In deze training leer je met meer gemak een overtuigende offerte schrijven. Een klantgerichte tekst die aansluit op de klantvraag en de lezer snel overtuigt van jouw toegevoegde waarde. Je krijgt praktische tips voor logische opbouw, overtuigende inhoud en aantrekkelijke ...

18/6   |  NL   |  Info





Sales plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen is je vak. Al jaren bouw je, samen met je team, mee aan het commerciële succes van je organisatie. Misschien ben je intussen doorgegroeid tot sales manager en coach je vandaag je gemotiveerd verkoopteam. En dan vraagt je management om een Sales Plan, een plan dat je ...

26/2   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

24/6   |  NL   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

20/5   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

16/5   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

14/5   |  NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

4/6   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

22/5   |  NL   |  Info





Guerrilla marketing
IFBD - Institute for Business Development

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze. Met alleen nog verrassende onorthodoxe acties kan je je doelgroep nog bereiken en ervoor zorgen dat zij over jou of jouw product praten. Want wat heeft meer effect: ...

19/6   |  NL   |  Info





Geld verdienen met sociale media
IFBD - Institute for Business Development

Zorg voor verhalen. Zorg ervoor dat mensen over u praten. ‘Create acts, no ads.’ Dat is wat Cor Hospes bedrijven probeert te verduidelijken. Niet alleen in zijn boeken en tijdens lezingen en workshops, maar ook met zijn content- en guerrillamarketing bureau Tsjee. Want ...

24/5   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

27/9   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

7/6   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

6/6   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

4/6   |  NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

24/6   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

3/4   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

16/5   |  NL   |  Info





Contract management voor niet-juristen
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële inspanningen worden beloond door het afsluiten van het definitieve contract. Hoewel u ongetwijfeld op dat ogenblik een voortraject heeft gekend van onderhandelen, formuleren van diverse voorstellen,… is wat u uiteindelijk op papier neerzet, de basis voor de ...

4/4   |  NL   |  Info





B2b productlancering
IFBD - Institute for Business Development

Ook in uw B2B business blijft het lanceren van een nieuw product of dienst een groot risico, maar een falingskans van 75 % mag u niet accepteren. Daarom moet u uw huiswerk maken bij het vormgeven van uw productintroductieplan. Bepaal concrete objectieven, analyseer zowel de ...

15/5   |  NL   |  Info





Afsluiten van verkoopgesprekken
IFBD - Institute for Business Development

De moeilijkste – en beslissende – fase in het verkoopgesprek is het moment van afsluiten. Minder dan één op drie van alle verkoopgesprekken worden op de juiste wijze afgesloten. Vele verkopers durven niet af te sluiten, uit angst een ‘neen’ te krijgen. Verkoopprocessen blijven ...

18/2   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 207 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be