Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

226 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Zakelijke Managementvaardigheden

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Voeren van verzuimgesprekken op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

In een eerste module neemt de docent u op een no-nonsense wijze mee doorheen het juridische kluwen van het arbeidsrecht. Op basis van concrete voorbeelden leert u hoe u omspringt met de juridische implicaties van het arbeidsverzuim. In de tweede module leert u verzuimgesprekken ...

14/3   |  NL   |  Info





Van collega naar leidinggevende
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop (speciaal ontwikkeld voor de leidinggevende die vanuit het eigen team doorgegroeid is), leer je – zonder je eigen gezag te ondermijnen -met mensen omgaan, invloed uitoefenen en jezelf aansturen. Je leert de valkuilen van leidinggeven aan ex-collega’s en hoe je ...

28/5   |  NL   |  Info





Van collega naar leidinggevende
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop (speciaal ontwikkeld voor de leidinggevende die vanuit het eigen team doorgegroeid is), leer je – zonder je eigen gezag te ondermijnen -met mensen omgaan, invloed uitoefenen en jezelf aansturen. Je leert de valkuilen van leidinggeven aan ex-collega’s en hoe je ...

7/5   |  NL   |  Info





Slim interviewen
IFBD - Institute for Business Development

Organisaties die mensen met de juiste attitudes aantrekken, werken beter. Net als coaches die op basis van het inschatten van attitudes hun advies verlenen, slimmer werken. De laatste jaren was het hr-beleid sterk gefocust op het zoeken en ontwikkelen van de m/v met de juiste ...

14/3   |  NL   |  Info





Productief vergaderen
IFBD - Institute for Business Development

En toch is het efficiënt managen van meetings een vaardigheid die maar al te vaak over het hoofd wordt gezien. Meetings organiseren én leiden is echt een vak apart. Het vereist kennis van zaken, een gedegen voorbereiding en een duidelijke visie van de doelstelling die u wenst te ...

12/3   |  NL   |  Info





Prezi als presentatietool bij storytelling
IFBD - Institute for Business Development

Prezi wordt steeds vaker als alternatief voor de traditionele en klassieke PowerPoint presentatie genomen. Prezi is immers een innoverend presentatietool waarmee u uw presentaties op een innovatieve en dynamische manier vorm kunt geven. In een mum van tijd, maakt u uitermate ...

9/5   |  NL   |  Info





Overtuigend presenteren aan topmanagement
IFBD - Institute for Business Development

In de boardroom worden de strategische beslissingen genomen en cijfers en resultaten bekeken. Daarom blijft de juiste inhoud met een goede boodschap natuurlijk de sleutel van uw succes. Twee kenmerkende eigenschappen van board presentaties maken deze situaties moeilijker dan ...

14/5   |  NL   |  Info





Low stress presenteren
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens de opleiding ‘Low stress presenteren’ leer je hoe je een presentatie van monoloog tot een (virtuele) dialoog transformeert. Daardoor gaat je stressgehalte al met een paar punten naar beneden. Je leert hoe je een publiek meeneemt in je verhaal van bij het begin, ze door ...

20/5   |  NL   |  Info





Leiding geven aan mensen die geen zin hebben
IFBD - Institute for Business Development

Op elk kantoor lopen ze rond: mensen die om 9 uur (of iets later) arriveren, om klokslag 5 uur naar huis gaan en in de tussenliggende tijd maar weinig presteren. Ze zetten zich minimaal in, zijn cynisch naar collega's toe en moeilijk te benaderen voor u als manager. Al met al is ...

27/3   |  NL   |  Info





Leiding geven aan mensen die geen zin hebben
IFBD - Institute for Business Development

Op elk kantoor lopen ze rond: mensen die om 9 uur (of iets later) arriveren, om klokslag 5 uur naar huis gaan en in de tussenliggende tijd maar weinig presteren. Ze zetten zich minimaal in, zijn cynisch naar collega's toe en moeilijk te benaderen voor u als manager. Al met al is ...

29/5   |  NL   |  Info





Leiding geven aan experten & kenniswerkers
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende de ganse training komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar eigenwijze professionals … Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt. In een veilige en beschermde ...

14/2   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

21/3   |  NL   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

20/8   |  NL   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

26/2   |  NL   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

6/2   |  NL   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

5/2   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 226 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be