Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

63 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Verkoopsvaardigheden

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





De kunst van vragen stellen
Pantelco BVBA

De kunst van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

12/11   |  NL   |  Info





Klant- en doelgericht communiceren
Syntra Bizz

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra Bizz

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

7/11   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Verkopen voor adviseurs: consultative selling in concurrentiële markten
SBM

In deze sales workshop leert u hoe u een potentiële klant anders tegen zijn verwachtingen laat aankijken. U leert verkopen en adviseren te benaderen als veranderingsproces. De differentation selling methode is zeer geschikt voor dienstenverkopers, technici, consultants en ...

15/11   |  NL   |  Info





Verkopen met impact: de onderhandelings- en communicatievaardigheden van een sales pro
SBM

In deze driedaagse training leren we u alle communicatievaardigheden die u nodig hebt om uw commercieel succes gevoelig te verhogen! Deel 1: Spreken met impact Deel 2: Verkopen met impact Deel 3: Onderhandelen met impact

17/10   |  NL   |  Info





Prospecteren - telefonisch nieuwe klanten werven op een leuke manier
SBM

Het prospecteren van nieuwe klanten via telefoon is wellicht datgene wat commerciële medewerkers en verkopers het minst graag doen. Het kan nochtans op een leuke manier. Wie de kennis, vaardigheden en houding in het telefonisch prospecteren beheerst, zal plezier en voldoening ...

11/10   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

19/11   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

21/9   |  NL   |  Info





Klantgericht aan de telefoon of aan het onthaal! - vaardigheidstraining
SBM

Als frontmedewerker, onthaalbediende, aan de receptie, ... doe je vele taken tezelfdertijd, en je moet nog eens vriendelijk en klantgericht handelen, terwijl de telefoon maar blijft rinkelen en een boze klant zich staat op te winden... Herken je het? Met deze training ben je aan ...

11/10   |  NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Op maat   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Op maat   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Op maat   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en externe/interne klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De medewerkers overtuigen dat vriendelijkheid en klantgerichtheid een belangrijke dagelijkse prioriteit is. * Een betere samenwerking en interne communicatie tussen de verschillende afdelingen op gang brengen. * Vaardigheden aanleren waardoor de deelnemers beter en ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerkers
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het aanleren van de technieken om binnenkomende telefoons zo productief mogelijk te verwerken. * Het inoefenen van prospectiegesprekken op maat, waardoor men met meer kans op succes kan “verkopen” aan nieuwe of bestaande klanten. * Het inoefenen van technieken om een ...

Op maat   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Op maat   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 63 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be