Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

76 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Verkoopsvaardigheden

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Verkopen voor adviseurs: consultative selling in concurrentiële markten
SBM

In deze sales workshop leert u hoe u een potentiële klant anders tegen zijn verwachtingen laat aankijken. U leert verkopen en adviseren te benaderen als veranderingsproces. De differentation selling methode is zeer geschikt voor dienstenverkopers, technici, consultants en ...

15/11   |  NL   |  Info





Verkopen met impact: de onderhandelings- en communicatievaardigheden van een sales pro
SBM

In deze driedaagse training leren we u alle communicatievaardigheden die u nodig hebt om uw commercieel succes gevoelig te verhogen! Deel 1: Spreken met impact Deel 2: Verkopen met impact Deel 3: Onderhandelen met impact

17/10   |  NL   |  Info





Prospecteren - telefonisch nieuwe klanten werven op een leuke manier
SBM

Het prospecteren van nieuwe klanten via telefoon is wellicht datgene wat commerciële medewerkers en verkopers het minst graag doen. Het kan nochtans op een leuke manier. Wie de kennis, vaardigheden en houding in het telefonisch prospecteren beheerst, zal plezier en voldoening ...

11/10   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

19/11   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

21/9   |  NL   |  Info





Klantgericht aan de telefoon of aan het onthaal! - vaardigheidstraining
SBM

Als frontmedewerker, onthaalbediende, aan de receptie, ... doe je vele taken tezelfdertijd, en je moet nog eens vriendelijk en klantgericht handelen, terwijl de telefoon maar blijft rinkelen en een boze klant zich staat op te winden... Herken je het? Met deze training ben je aan ...

11/10   |  NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Op maat   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Op maat   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Op maat   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en externe/interne klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De medewerkers overtuigen dat vriendelijkheid en klantgerichtheid een belangrijke dagelijkse prioriteit is. * Een betere samenwerking en interne communicatie tussen de verschillende afdelingen op gang brengen. * Vaardigheden aanleren waardoor de deelnemers beter en ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerkers
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het aanleren van de technieken om binnenkomende telefoons zo productief mogelijk te verwerken. * Het inoefenen van prospectiegesprekken op maat, waardoor men met meer kans op succes kan “verkopen” aan nieuwe of bestaande klanten. * Het inoefenen van technieken om een ...

Op maat   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Op maat   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Op maat   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Op maat   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Op maat   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Op maat   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 76 Pagina  1  2  3  4   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be