Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

46 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Externe Communicatie

Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

16/10   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

24/9   |  NL   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Op maat   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Op maat   |  Info





Communicatiemanager
Laudius

Communicatie is een breed vakgebied. Dit is ook terug te zien in deze cursus. Alle aspecten van communicatie passeren de revue. Of het nu gaat om bedrijfsinterne communicatie of communicatie met externe partijen: alles komt aan bod. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met ...

NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

6/9   |  NL   |  Info





Up & running met illustrator
Mezure

Marketing- en communicatiespecialisten worden steeds vaker gevraagd om zelf aanpassingen te doen aan bestaande illustrator bestanden. Sommige zelfstandigen willen zelf tekeningen maken of hun verpakkingen uniek maken. Meer en meer designers willen hun ontwerpen digitaliseren en ...

NL   |  Info





Een professionele huisstijl en sjablonen hanteren
Mezure

Een professionele huisstijl is belangrijk voor het imago en de identiteit van jouw bedrijf. Een huisstijl is uniek, geeft jouw bedrijf een bepaalde uitstraling en onderscheidt je van jouw concurrenten. Om een goede indruk te maken, wordt de huisstijl van jouw bedrijf best ...

NL   |  Info





Smartphone video's maken en monteren
Mezure

Video’s voor op social media hoeven niet altijd de duurste te zijn, het lijkt eenvoudig maar toch kan het vaak nog veel beter. Een professionele video oogt soms wel mooi maar je komt natuurlijker over met een zelfgemaakte video. Dit is social media reporting tot he next level. ...

NL   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info





Up & running met photoshop
Mezure

Goede selecties maken is essentieel voor Photoshop. We starten met afbeeldingen te beoordelen/taggen in Adobe Bridge om over te gaan in Photoshop. Hier leer je niet alleen waar alle knopjes zitten maar ook alles over het werken met vorm, tekst en kleur. Op verschillende ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken 4: E-mail ...

Op maat   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

29/8   |  NL   |  Info





China online training - grasp china'
China Inkling Cross-cultural Dynamics

China is 300 keer zo groot als België. Het land maakte de laatste decennia een immense socio-economische ontwikkeling door. Heel concreet : jaarlijks gaan er erg veel Vlamingen op reis, studeren er of doen er zaken. Waarom? ...

NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

11/12   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

10/12   |  NL   |  Info





Omgaan met agressie
Skan Performance Management

Deze contextuele training heeft twee zwaartepunten. Ten eerste het grondig begrijpen van de achtergronden van het proces van agressie als de weg naar aanvaarding en ten tweede de acute aanpak van agressie. Zowel de oorzaken van agressie, het leren beheren en beheersen van ...

Op maat   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

11/10   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

18/10   |  NL   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra AB

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Op maat   |  Info





Netwerken opent deuren
B&D

Hoe bouw je actief en doelbewust je netwerk op? Hoe spreek je iemand aan? Hoe onderhoud je je netwerk? Dit zijn slechts enkele vragen waarop je een antwoord krijgt tijdens deze workshop ‘Efficiënt netwerken’. Je leert bewuster, efficiënter en met meer plezier je netwerk ...

NL   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Op maat   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 46 Pagina  1  2   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be