Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

23 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Commercieel Management

Expert klantgerichtheid
SBM

Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? Welke acties kan je daartoe opzetten? Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? Hoe krijg je de ...

12/3   |  NL   |  Info





Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Op maat   |  Info





Agoria academy: masterclass social media in b2b
Agoria

Van het potentieel van social media voor b2b wordt slechts 10% benut. En dat terwijl net die kanalen steeds belangrijker worden, door o.a. e-commerce en de digitale transformatie van ondernemingen! Agoria helpt u op weg met een praktische opleiding die volledig is toegespitst op ...

NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

25/4   |  NL   |  Info





Sales plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen is je vak. Al jaren bouw je, samen met je team, mee aan het commerciële succes van je organisatie. Misschien ben je intussen doorgegroeid tot sales manager en coach je vandaag je gemotiveerd verkoopteam. En dan vraagt je management om een Sales Plan, een plan dat je ...

19/11   |  NL   |  Info





Offertes opvolgen: close the deal!
SBM

Het pro-actief opvolgen van offertes gebeurt in de praktijk te weinig. Nochtans liggen daarin veel kansen om een verkoop (alsnog) af te sluiten. Wie er op inspeelt, maximaliseert het rendement van alle inspanningen die vooraf in het verkoopproces gebeuren. U leert in deze ...

21/11   |  NL   |  Info





Klantgericht omgaan met klachten - vaardigheidstraining
SBM

Het is belangrijk om klachtenmanagement in te bedden in de totale missie en visie van de organisatie. Beter willen doen moet immers in het DNA van alle medewerkers zitten, alvorens u aan goed klachtenmanagement kunt doen. Verder moet u goed nadenken wat de meest opportune manier ...

30/11   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

13/11   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

26/11   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

22/11   |  NL   |  Info





Strategisch accountmanagement in de b2b-praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Accountmanagement streeft naar een langetermijnrelatie op institutioneel niveau, met verschillende aanspreekpunten in de organisatie, met open communicatie, en met duidelijke doelstellingen: 'win-win', het streven naar de status van 'preferred supplier' of 'sole supplier', en ...

20/11   |  NL   |  Info





Business Development: van idee tot groei
Kluwer Opleidingen / Formations

Succes door innovatie – een kwestie van geluk? Niet helemaal. Met een doordachte business development-strategie verhoogt u drastisch uw groeikansen.

21/11   |  NL   |  Info





Elevator pitch
Expert Academy




Start je eigen youtube kanaal
HRD Academy

14/11   |  NL



Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Aptitudes commerciales service interne
Pantelco BVBA




Care... l'attitude orientée client sur les planches
Klein Barnum

FR



Van teamlid naar teamleader
Skan Performance Management




Klantenbinding
Skan Performance Management




Hoe motiveer ik lokale werkgevers om mijn cliënten een kans te geven?
Mentor

NL



Accountamanger (sales-a)
NHA Opleidingen

NL



Eigen nagelstudio starten
NHA Opleidingen

NL



Omgaan met klachten of ontevreden klanten
Mezure

NL




Resultaten 1-23 van 23

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be