Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

25 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Gesprekstechnieken en beoordelen

Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, hun gedrag, hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van je ...

NL   |  Info   |  = 8,4





Doeltreffend en verbindend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

NL   |  Info





Starten met leidinggeven voor managers
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

10/2   |  NL   |  Info





Mediatraining en omgaan met de pers
Expert Academy

Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige én iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise ...

7/2   |  NL   |  Info





Ontmijn eerstelijnsconflicten met je vakbondsafgevaardigden
IFBD - Institute for Business Development

Het juist reageren op verkeerde communicatie is een kunst op zich. Immers, door op een rustige en doordachte manier moeilijke gesprekken te counteren, kan je conflicten effectief en doelgericht ontmijnen. En dat is nu net de doelstelling van deze unieke workshop. Aan de hand ...

2/12   |  NL   |  Info





Ontmijn eerstelijnsconflicten met je vakbondsafgevaardigden
IFBD - Institute for Business Development

Het juist reageren op verkeerde communicatie is een kunst op zich. Immers, door op een rustige en doordachte manier moeilijke gesprekken te counteren, kan je conflicten effectief en doelgericht ontmijnen. En dat is nu net de doelstelling van deze unieke workshop. Aan de hand ...

8/11   |  NL   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Op maat   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Op maat   |  Info





Feedbackgesprekken
B&D

Overal waar mensen samenwerken wordt de kwaliteit van het werk meebepaald door de mate waarin mensen in staat zijn elkaar te motiveren en te helpen verbeteren. Zowel feedback vragen als geven zijn hierbij dan ook belangrijke vaardigheden. Volgende competenties worden ingeoefend: ...

NL   |  Info





Les 4 entretiens essentiels pour les managers
SD Worx Learning

1 journée de formation pour : Préparer et structurer les entretiens à mener dans le cadre d’une stratégie de management des talents; Conduire les entretiens et en faire des outils de votre gestion; Réaliser des exercices pratiques et gagner en sérénité lors des futurs ...

FR   |  Info





De 4 essentiële gesprekken voor de leidinggevende in het kader van performance & talent management
SD Worx Learning

Het evaluatiegesprek, het functioneringsgesprek, het loopbaangesprek en het coachingsgesprek. Geen evidente, maar wel essentiële gesprekken om te voeren. Hoe begint u eraan?

NL   |  Info





Non-verbale communicatie
Amelior

Uit onderzoek blijkt dat het resultaat van wat u communiceert voor 70 % beïnvloed wordt door uw non-verbale communicatie. Daarom is deze training een zeer krachtig hulpmiddel om: Uw commercieel resultaat te verbeteren, Uw onderhandelingsslaagkracht te vergroten, Uw ...

30/4   |  NL   |  Info





Functioneringsgesprekken
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

* Managers, teamleiders en/of medewerkers praktische vaardigheden bijbrengen waardoor zij vruchtbaar functioneringsgesprekken kunnen voeren. * De deelnemers bewust maken van hun capaciteiten, hulpmiddelen, vaardigheden en houdingen die kunnen verbeterd worden. * Inoefenen van ...

Op maat   |  Info





Zeer onaangename gesprekken
M-arc

Als leidinggevende ontsnap je er echt niet aan: je moet enge dingen melden. Zoals: u wordt ontslagen; u bent ongewenst intiem met een collega; uw prestaties zijn erg ondermaats; u verspreidt een lijfgeur; uw kledij is niet conform de stijl van het bedrijf; de manier waarop u met ...

Op maat   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken moderne stijl
M-arc

Evaluatie- of functioneringsgesprekken voeren op zich, is misschien niet zo moeilijk. Het zo aanpakken dat de medewerker morgen nog met je spreekt is een ander paar mouwen. Hoe bespreek ik goede prestaties? Hoe bespreek ik burn-out verschijnselen? Hoe breng ik een minder ...

Op maat   |  Info





Ziek is ziek: gezonde verzuimgesprekken
M-arc

Verzuim kan uw bedrijf veel centen kosten. Voor de directe leidinggevende is het een opdracht en vaak een hele klus om een gesprek te hebben met de medewerker die te vaak afwezig is. De materie is erg delicaat: je bevindt je op het gebied van gezondheid, privé sfeer. In deze ...

Op maat   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

De cursus “Assertief en zelfzeker communiceren” zal u in staat stellen om: • op een constructieve manier conflicten op te lossen • een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling • uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ...

14/11   |  NL   |  Info





Evaluatie- en functioneringsgesprekken voeren
Skan Performance Management

In deze training leren de deelnemers om een evaluatie- en functioneringsgesprek efficiënt te voeren, met respect voor de persoon en voor zijn eigenheid én met respect voor de waarden van de organisatie. Het bedrijfseigen kader van het evaluatie- en functioneringsgesprek vormt ...

Op maat   |  Info





Stress management - productief omgaan met stress
Expert Academy




Klantgerichtheid
GoodHabitz Belgium




Gesprekstechnieken
GoodHabitz Belgium




Slim interviewen/attitudegericht interviewen
Dynamo New Generation Training

6/12   |  NL



Project planning breakthroughs
Priority Management Brussels

EN



Effectieve communicatie
Quarens-Dominique Bellens





Resultaten 1-25 van 25

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be