Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

642 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Probleemoplossend denken
Greet Training

Probleemoplossend denken kunt u leren. U wilt situaties vlotter analyseren? Kordater beslissingen nemen? Niet bij de pakken blijven zitten en beter omgaan met problemen, uitdagingen en onverwachte omstandigheden? Oplossingen vinden om een gewenst resultaat te bereiken? U ...

4/10   |  NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

20/9   |  NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

6/9   |  NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Welzijn in de praktijk: van stress naar werkgeluk
Tryangle

De betrokkenheid van je medewerkers verhogen, het ziekteverzuim verlagen,... - actief aan de slag gaan met werkgeluk biedt veel voordelen. Leer hoe je als manager of (HR-)professional, coach of trainer aan de slag kan met werkgeluk via theoretische inzichten, best practices en ...

5/10   |  NL   |  Info





Stakeholder management
Quintessence Consulting

Als leidinggevende bevindt u zich in het spanningsveld tussen de belangen van u en uw team(s) enerzijds en de belangen van anderen die een impact hebben op uw resultaat (stakeholders) anderzijds. Goed relatiebeheer maakt het mogelijk om efficiënt en effectief te reageren bij ...

16/11   |  NL   |  Info





Certified personal coach
Quintessence Consulting

Het programma ‘Certified Personal Coach’ bouwt verder op de opleiding ‘Coaching Essentials’ en gaat dieper in op werkwijzes en technieken. Een geïntegreerd leertraject dat verschillende leermethodes combineert. ‘Certified Personal Coach’ biedt de ideale mix om van u een ...

NL   |  Info





Prestatie- en Time Management: 25% van uw tijd bij relevante klanten en prospects
SBM

U leert in deze training + individuele coachingsessie hoe u als buitendienstmedewerker uw commerciële productiviteit gevoelig kan verhogen. Hoe u uw inspanningen optimaal verdeelt voor voldoende en kwalitatieve afspraken bij klanten en prospects. En hoe u als sales professional ...

2/10   |  NL   |  Info





Weerstanden en conflicten ombuigen naar constructief samenwerken
SBM

In deze opleiding krijgt u een beter inzicht in het begrip 'conflict' en 'weerstand', hoe conflicten en weerstand ontstaan en leert u vaardigheden om succesvoller en effectiever ter handelen in situaties waarin belangentegenstellingen een rol spelen. U kan omgaan met moeilijke ...

21/11   |  NL   |  Info





Succesvol onderhandelen
SBM

Na deze workshop heeft u een helikopterzicht op de parameters die spelen bij een onderhandeling, de opties die u heeft inzake stijl tijdens en de druk die u wel of niet wil voeren op de onderhandelingen. U herkent de basis tricks van anderen. U heeft een instrument in handen om ...

14/11   |  NL   |  Info





Spreken tot een publiek
SBM

In dit programma maakt u kennis met een stapsgewijze opbouw van uw speech of presentatie, en dat op twee vlakken: we hebben aandacht voor de structuur en de inhoud, maar nemen minstens evenveel tijd voor de manier waarop u voor uw publiek staat. We ontleden deze en andere ...

25/9   |  NL   |  Info





Omgaan met conflicten en lastig gedrag voor niet leidinggevenden
SBM

Leren omgaan met moeilijke mensen houdt in dat je leert hoe jij er mee om gaat teneinde samen tot oplossingen te komen. Welke fundamentele communicatievaardigheden kunnen je helpen in de omgang met moeilijke mensen? Wanneer loont het zich assertief op te stellen? Na deze ...

25/10   |  NL   |  Info





Niet harder maar slimmer werken
SBM

In deze praktijkgerichte training verwerft u verschillende professionele vaardigheden om uw timemanagement te verbeteren. U leert beter doelen formuleren, communiceren en delegeren. U kunt problemen en knelpunten herkennen en voorkomen. U leert ook op welke wijze u effectief ...

27/11   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 642 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be