Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

617 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Mini mba : masterclass in management
IFBD - Institute for Business Development

Een volledig op maat gemaakt programma voor creatieve entrepreneurs die op korte tijd een volledig inzicht en overzicht willen krijgen van alle essentiële bouwstenen van een MBA, maar dan in een veel kortere tijdsspanne en geënt op uw bedrijfsomgeving. Zonder meer de beste ...

7/5   |  NL   |  Info





Zo word je een productiviteits ninja
IFBD - Institute for Business Development

‘Informatie-overload’ is een groot probleem. We worden allemaal dagelijks overspoeld door een enorme berg informatie en potentiële afleidingen vanuit allerlei bronnen. Het is niet meer voldoende om je te richten op ‘time-management’, het is tijd om je bewust te worden van hoe je ...

28/5   |  NL   |  Info





Workshop voor de spitsuurvrouw
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens dit unieke programma leert life & business coach Sara Van Wesenbeeck je om de spitsuurmomenten in je leven en werk beter te managen. Sara reikt nuttige en haalbare strategieën en beproefde recepten aan, zodat je niet langer hoeft te zwichten voor de waan(zin) van de dag. ...

21/5   |  NL   |  Info





Voeren van verzuimgesprekken op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

In een eerste module neemt de docent u op een no-nonsense wijze mee doorheen het juridische kluwen van het arbeidsrecht. Op basis van concrete voorbeelden leert u hoe u omspringt met de juridische implicaties van het arbeidsverzuim. In de tweede module leert u verzuimgesprekken ...

14/3   |  NL   |  Info





Voeren van moeilijke gesprekken
IFBD - Institute for Business Development

Iedere leidinggevende huivert bij het voeren van een moeilijk gesprek. Of dit nu een ontslaggesprek, een negatief evaluatiegesprek, het verzuimgesprek, een project briefing is, … niemand houdt hiervan. Het resultaat is echter dat door het uitstellen of zelfs niet voeren van deze ...

16/5   |  NL   |  Info





Van gelijk hebben naar gelijk krijgen
IFBD - Institute for Business Development

Met deze training vergroot u uw verleidingskunst zonder te manipuleren, maar wel met te overtuigen. Alleen door de technieken te demonstreren en deze direct in te oefenen, wordt u een meesterlijk Overtuiger. U oefent daarom in kleine groepjes met individuele cases. Doen, doen en ...

24/5   |  NL   |  Info





Van gelijk hebben naar gelijk krijgen
IFBD - Institute for Business Development

Met deze training vergroot u uw verleidingskunst zonder te manipuleren, maar wel met te overtuigen. Alleen door de technieken te demonstreren en deze direct in te oefenen, wordt u een meesterlijk Overtuiger. U oefent daarom in kleine groepjes met individuele cases. Doen, doen en ...

16/5   |  NL   |  Info





Van collega naar leidinggevende
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop (speciaal ontwikkeld voor de leidinggevende die vanuit het eigen team doorgegroeid is), leer je – zonder je eigen gezag te ondermijnen -met mensen omgaan, invloed uitoefenen en jezelf aansturen. Je leert de valkuilen van leidinggeven aan ex-collega’s en hoe je ...

28/5   |  NL   |  Info





Van collega naar leidinggevende
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop (speciaal ontwikkeld voor de leidinggevende die vanuit het eigen team doorgegroeid is), leer je – zonder je eigen gezag te ondermijnen -met mensen omgaan, invloed uitoefenen en jezelf aansturen. Je leert de valkuilen van leidinggeven aan ex-collega’s en hoe je ...

7/5   |  NL   |  Info





Turbomanagement
IFBD - Institute for Business Development

Als manager loopt u het vuur uit uw sloffen. U regelt, beslist en managet tot u er bij neervalt. Toch wordt uw inbox alleen maar voller en uw to-do list steeds langer. Input en output zijn zelden in balans. U holt van de ene meeting naar de andere, ziet intussen op uw smartphone ...

12/6   |  NL   |  Info





Stress & burn-out preventie op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

U hernieuwt uw kennis van het menselijke brein en vergroot daardoor uw inzicht in de oorsprong van motivatie, inspiratie en loyaliteit. Tegelijkertijd ontdekt u dat er alleen maar hele kleine groepen samenwerkende mensen bestaan, hoe groot uw organisatie ook is. Maar u leert ...

4/6   |  NL   |  Info





Stem en lichaamstaal als fundament van authentiek leiderschap
IFBD - Institute for Business Development

Aan de hand van concrete voorbeelden, oefeningen en simulaties leert u hoe uw ‘mannetje’ staat als vrouwelijk leidinggevende.  U leert de verschillen in lichaamstaal tussen mannen en vrouwen, hoe en waarom mannen ‘ruimte’ innemen en hoe u als vrouw geloofwaardig ‘ruimte’ moet ...

18/1   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 617 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be