Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

675 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion

Probleemoplossend denken
Greet Training

Probleemoplossend denken kunt u leren. U wilt situaties vlotter analyseren? Kordater beslissingen nemen? Niet bij de pakken blijven zitten en beter omgaan met problemen, uitdagingen en onverwachte omstandigheden? Oplossingen vinden om een gewenst resultaat te bereiken? U ...

4/10   |  NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

20/9   |  NL   |  Info





Presenteren
Greet Training

Presenteren kunt u leren. Bereid uw presentatie voor en oefen in een veilige omgeving. U leert veilige presenteertechnieken. U ontdekt uw valkuilen, uw sterktes en typische formuleringen. Bovendien krijgt u relevante tips. Tijdens de training oefenen we met - vrijblijvende - ...

17/5   |  NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

6/9   |  NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Functioneel leiding geven
Pantelco BVBA

Topics: Situationeel leiding geven – Coaching - Delegeren. 2 daagse training met een halve dag terugkomdag. Wat is mijn rol als medewerker binnen de organisatie? Wat wordt van mij verwacht? Door andere leidinggevenden? Door de medewerkers? Hersey en Blanchard: De kunst van ...

NL   |  Info





De communicatieve leidinggevende
Key-consult

Interpersoonlijke vaardigheden voor een leidinggevende zijn heel belangrijk. De leidinggevenden oefenen heel praktijkgericht in communicatievaardigheden als verbale en non verbale communicatie, empathie tonen, luistertechnieken, vraagstellingstechnieken en scheppen van een ...

Sur mesure   |  Info





De effectieve coach
Key-consult

Hoe medewerkers motiveren en ontwikkelen? Dit twee tot vierdaags programma is voor leidinggevenden die willen leren coachen. Coaching is het sleutelwoord naar succesvolle potentieel ontwikkeling van de medewerkers. Onze coachingsfilosofie baseren we op het GROW model van John ...

Sur mesure   |  Info





Self management
Key-consult

Waar sta je? En waar wil je naar toe evolueren? Welke competenties heb je daarvoor nodig? Welke heb je al en welke moet je verder ontwikkelen? We gebruiken modellen als Myer Briggs Type Indicator, Leadership Style Impact of Process Communication Management (allen voorzien van ...

Sur mesure   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Sur mesure   |  Info





Enthousiasmerend presenteren
Key-consult

Veel mensen ervaren drempelvrees bij een toelichting aan een grotere groep mensen. Maken zich zorgen over de key vraag: 'Hoe kom ik over?' De deelnemers leren hun stress goed hanteren door een adequate voorbereiding. Ze leren hun presentaties gestructureerd opbouwen en ...

Sur mesure   |  Info





Effectief leiderschap
Key-consult

We reiken de leidinggevenden een model aan op grond waarvan ze op maat leren hun medewerkers te sturen en te ondersteunen. Aan de hand van een vragenlijst krijgt iedere leidinggevende zicht op zijn preferente leiderschapsstijl en de leiderschapsstijl die hij (te) weinig ...

Sur mesure   |  Info





Constructieve planningsgesprekken, functioneringsgespekken en evaluatiegesprekken
Key-consult

Voeren van plannings-, functionerings- en evaluatiegesprekken. Voor vele bedrijven is dit een standaardopdracht en desondanks loopt het lang niet altijd naar volle tevredenheid. We leren de leidinggevende de zin en onzin van dit soort gesprekken van elkaar scheiden en richten ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 675 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be