Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

619 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion

Peoplemanagement: basisopleiding werken met mensen
Kluwer Opleidingen / Formations

Peoplemanagement met onmiddellijke impact Hoe ziet u zichzelf? Als een leider, een coach, een manager? In het ideale geval verzoent u die drie rollen in uw functie. En combineert u ze met een stevige basis in peoplemanagement. Deze vierdaagse opleiding versterkt uw leiderschap ...

8/9   |  NL   |  Info





Peoplemanagement: basisopleiding werken met mensen
Kluwer Opleidingen / Formations

Peoplemanagement met onmiddellijke impact Hoe ziet u zichzelf? Als een leider, een coach, een manager? In het ideale geval verzoent u die drie rollen in uw functie. En combineert u ze met een stevige basis in peoplemanagement. Deze vierdaagse opleiding versterkt uw leiderschap ...

2/7   |  NL   |  Info





Peoplemanagement: basisopleiding werken met mensen
Kluwer Opleidingen / Formations

Peoplemanagement met onmiddellijke impact Hoe ziet u zichzelf? Als een leider, een coach, een manager? In het ideale geval verzoent u die drie rollen in uw functie. En combineert u ze met een stevige basis in peoplemanagement. Deze vierdaagse opleiding versterkt uw leiderschap ...

13/5   |  NL   |  Info





Peoplemanagement: basisopleiding werken met mensen
Kluwer Opleidingen / Formations

Peoplemanagement met onmiddellijke impact Hoe ziet u zichzelf? Als een leider, een coach, een manager? In het ideale geval verzoent u die drie rollen in uw functie. En combineert u ze met een stevige basis in peoplemanagement. Deze vierdaagse opleiding versterkt uw leiderschap ...

5/3   |  NL   |  Info





Peoplemanagement: basisopleiding werken met mensen
Kluwer Opleidingen / Formations

Peoplemanagement met onmiddellijke impact Hoe ziet u zichzelf? Als een leider, een coach, een manager? In het ideale geval verzoent u die drie rollen in uw functie. En combineert u ze met een stevige basis in peoplemanagement. Deze vierdaagse opleiding versterkt uw leiderschap ...

30/1   |  NL   |  Info





Financieel management voor niet-specialisten
Expert Academy

Meer en meer wordt van managers verwacht dat ze kunnen praten over financiële begrippen en inzicht hebben in financieel management. Een goede basiskennis en financieel inzicht zijn immers onontbeerlijk bij het nemen van management beslissingen. In deze workshop ontdekt u waar ...

16/3   |  NL   |  Info





Communicatievaardigheden
Expert Academy

Communicatie lijkt zo makkelijk maar dat is het helemaal niet. In deze training worden we ons bewust van de belangrijkste communicatievaardigheden die we elke dag nodig hebben in onze job. Deze praktijkgerichte communicatietraining brengt u op een persoonlijke, interactieve ...

27/4   |  NL   |  Info





Assertiviteit
AMVR

Hoe de juiste balans vinden tussen agressieve communicatie, bedeesdheid en een gezonde assertiviteit met respect voor de gesprekspartner? In een eerste fase schatten de deelnemers zichzelf in op een schaal van assertiviteit. In een tweede fase leren deelnemers de oorzaken te ...

Sur mesure   |  Info





Coachen van medewerkers
AMVR

Wat is coachen in de praktijk? Coachen is cruciaal voor het motiveren van uw medewerkers en is noodzakelijk voor de ontwikkeling van hun competenties. In de opleiding komen de verschillende vormen en coachingstechnieken aan bod. Coachingsgesprekken worden via rollenspel geoefend ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Sur mesure   |  Info





Conflicthantering
AMVR

Conflicten zijn een normaal verschijnsel. Eerst zoeken we naar de mogelijke oorzaken van het conflict. Een correcte analyse is noodzakelijk voor de juiste aanpak van het conflict. Is het conflict eerder zaakgericht of persoonsgericht, is de situatie symmetrisch of complementair? ...

Sur mesure   |  Info





Delegeren
AMVR

In deze opleiding komen alle aspecten aan bod om succesvol taken te delegeren. Welke voorwaarden moeten voldaan zijn voor het delegeren van één of meerdere taken? Wat zijn de voordelen voor leidinggevende en medewerker, maar ook mogelijke valkuilen? Wat zijn mijn eigen ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven
AMVR

Waarom scoor ik als leidinggevende en waarom lukt het soms niet? Wat is de oorzaak van het succes of van het mislukken? Welke stijl hanteer ik? Hoe soepel ben ik in het aanpassen van mijn stijl in functie van het team. Wat zijn mijn valkuilen? Na een persoonlijke zelftest wordt ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven op afstand
AMVR

Voor sommigen een vloek, voor anderen een zegen. Waar moet de leidinggevende zich mentaal op voorbereiden? De vijf klassieke valkuilen in de organisatie bij de opstart. Aan welke eisen/competenties moeten de medewerkers voldoen voor succes bij afstandswerken? De acht ...

Sur mesure   |  Info





Lichaamstaal en non-verbale communicatie
AMVR

De invloed van lichaamstaal wordt nog altijd onderschat. In deze opleiding komen de diverse aspecten van non-verbale communicatie aan bod: territoriumgedrag,interpersoonlijke afstand en lichaamstaal. U leert dit herkennen bij anderen en uzelf en analyseren welke boodschap de ...

Sur mesure   |  Info





Motiveren van medewerkers
AMVR

Waarom vindt de leidinggevende de ene medewerker gemakkelijk/meewerkend en de andere moeilijk/lastig? Wat motiveert/demotiveert uw medewerker of hoe kunt u uw medewerkers verrukken of verdrukken? De 4 basisaspecten van motivatie: individueel, veranderbaar, invloed van externe ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigend presenteren
AMVR

Er worden veel presentaties gegeven, maar hoe kunnen we onze toehoorders echt overtuigen en boeien? Zowel een goede voorbereiding als goede presentatievaardigheden zijn hierbij belangrijk. Hoe kunnen we bij de voorbereiding onze slaagkansen al verhogen? Hoe brengen we onze ...

Sur mesure   |  Info





Situationeel leidinggeven
AMVR

Het goed leiden van een team hangt af van diverse factoren, waarbij uw medewerkers de cruciale sleutel tot succes zijn. In deze opleiding leert u hoe u de individuele competentieniveaus van uw medewerkers kan inschatten op basis van hun bekwaamheid en bereidheid om hun taak uit ...

Sur mesure   |  Info





Teamwerking
AMVR

We gaan eerst na welke elementen een rol spelen bij het al dan niet goed functioneren van een team. De deelnemers krijgen daarna inzicht in de fases die een team kan doorlopen, welke bijdrage elk lid van het team (zowel leidinggevende als medewerker) kan leveren en hoe hierdoor ...

Sur mesure   |  Info





Time management en stressmanagement
AMVR

Tijd: één van de weinig eerlijk verdeelde kapitalen: iedereen krijgt 24u per dag en toch: voor de ene een lust en voor de andere stress. We starten met een oefening en kijken naar de oorzaken van stress (fysisch, psychisch en sociaal). Wanneer is stress positief en wanneer zorgt ...

Sur mesure   |  Info





Vergadertechnieken
AMVR

We starten met een inventaris van de oorzaken waarom een vergadering niet het gewenste resultaat oplevert. We besteden aandacht aan de punten die vóór, tijdens en na de vergadering belangrijk zijn om succes te boeken. Welke bijdrage kan de voorzitter leveren en wat kan/moet men ...

Sur mesure   |  Info





Introvert op de werkvloer - vergroot uw impact.
Thhink - Corporate Brain Skills

Introvert zijn heeft voor velen een negatieve bijklank. Extravert zijn wordt nog al te vaak als norm beschouwd. U hoeft echter niet extraverter te worden om succesvol, energiek en zichtbaar te zijn. In deze opleiding leert u hoe u authentiek impact kan hebben, besluiten kan ...

5/3   |  NL   |  Info





Betere gesprekken. minder stress.
Thhink - Corporate Brain Skills

Verhoog de kwaliteit van je one-on-ones. Goede gesprekken zijn essentieel voor een productieve en gezonde werksfeer, maar al te dikwijls vervallen we in geklaag, komen we niet to the point en blijft hetzelfde onderwerp steeds terugkomen. In deze cursus leert u constructieve ...

7/5   |  NL   |  Info






Résultats 201-225 de 619 page précédente -  Page  6  7  8  9  10  11  12   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be