Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

239 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Compétences en gestion d'affaires

Ontmijn eerstelijnsconflicten met je vakbondsafgevaardigden
IFBD - Institute for Business Development

Het juist reageren op verkeerde communicatie is een kunst op zich. Immers, door op een rustige en doordachte manier moeilijke gesprekken te counteren, kan je conflicten effectief en doelgericht ontmijnen. En dat is nu net de doelstelling van deze unieke workshop. Aan de hand ...

2/12   |  NL   |  Info





Ontmijn eerstelijnsconflicten met je vakbondsafgevaardigden
IFBD - Institute for Business Development

Het juist reageren op verkeerde communicatie is een kunst op zich. Immers, door op een rustige en doordachte manier moeilijke gesprekken te counteren, kan je conflicten effectief en doelgericht ontmijnen. En dat is nu net de doelstelling van deze unieke workshop. Aan de hand ...

8/11   |  NL   |  Info





Learn to communicate like hostage negotiators
IFBD - Institute for Business Development

We’re all taught to talk. Very few of us are taught to listen. And yet all effective communication starts with listening. Especially in crucial conversations and negotiations… Richard’s training redresses the balance. He’ll give you a range of memorable, robust and ...

5/11   |  EN   |  Info





Verbindende communicatie voor professionals & leidinggevenden
IFBD - Institute for Business Development

Deze workshop leert je een uiterst effectieve manier om conflicten op te lossen, met woede om te gaan en naar verzoening te streven. Je leert luisteren naar de ander en horen wat die nu écht wil zeggen. Maar vooral leer je zo te reageren dat je gesprekspartner zich niet ...

7/10   |  NL   |  Info





De 6 geheimen van het overtuigen volgens cialdini
IFBD - Institute for Business Development

Overtuigen is een technische aangelegenheid. Het is de mix van een juiste boodschap, op een geloofwaardige manier gebracht door iemand die uw vertrouwen verdient en ook krijgt. Onderzoekers ontdekten welke mechanismen leiden tot overtuiging en impact. En deze leert u gedurende ...

7/10   |  NL   |  Info





Impact maken met data
IFBD - Institute for Business Development

ZEGGEN CIJFERS ALTIJD MEER DAN WOORDEN? “Cijfers zeggen meer dan woorden”. Maar is dat wel zo? Cijfers zijn vaak de dooddoener van uw presentatie. In deze training over datavisualisatie gaan we aan de slag met het bestrijden van die dooddoeners. Aan de hand van de technieken ...

12/9   |  NL   |  Info





Coachen van medewerkers
AMVR

Wat is coachen in de praktijk? Coachen is cruciaal voor het motiveren van uw medewerkers en is noodzakelijk voor de ontwikkeling van hun competenties. In de opleiding komen de verschillende vormen en coachingstechnieken aan bod. Coachingsgesprekken worden via rollenspel geoefend ...

Sur mesure   |  Info





Communicatiestijlen
AMVR

Waarom klikt het bij de ene gesprekspartner van in het begin en waarom verloopt de communicatie bij een andere gesprekspartner zo moeilijk? Via een zelftest krijgen de deelnemers een inzicht in hun persoonlijke communicatiestijl. We gaan na welke stijlen op een natuurlijke wijze ...

Sur mesure   |  Info





Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Sur mesure   |  Info





Delegeren
AMVR

In deze opleiding komen alle aspecten aan bod om succesvol taken te delegeren. Welke voorwaarden moeten voldaan zijn voor het delegeren van één of meerdere taken? Wat zijn de voordelen voor leidinggevende en medewerker, maar ook mogelijke valkuilen? Wat zijn mijn eigen ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven
AMVR

Waarom scoor ik als leidinggevende en waarom lukt het soms niet? Wat is de oorzaak van het succes of van het mislukken? Welke stijl hanteer ik? Hoe soepel ben ik in het aanpassen van mijn stijl in functie van het team. Wat zijn mijn valkuilen? Na een persoonlijke zelftest wordt ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven op afstand
AMVR

Voor sommigen een vloek, voor anderen een zegen. Waar moet de leidinggevende zich mentaal op voorbereiden? De vijf klassieke valkuilen in de organisatie bij de opstart. Aan welke eisen/competenties moeten de medewerkers voldoen voor succes bij afstandswerken? De acht ...

Sur mesure   |  Info





Motiveren van medewerkers
AMVR

Waarom vindt de leidinggevende de ene medewerker gemakkelijk/meewerkend en de andere moeilijk/lastig? Wat motiveert/demotiveert uw medewerker of hoe kunt u uw medewerkers verrukken of verdrukken? De 4 basisaspecten van motivatie: individueel, veranderbaar, invloed van externe ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigend presenteren
AMVR

Er worden veel presentaties gegeven, maar hoe kunnen we onze toehoorders echt overtuigen en boeien? Zowel een goede voorbereiding als goede presentatievaardigheden zijn hierbij belangrijk. Hoe kunnen we bij de voorbereiding onze slaagkansen al verhogen? Hoe brengen we onze ...

Sur mesure   |  Info





Situationeel leidinggeven
AMVR

Het goed leiden van een team hangt af van diverse factoren, waarbij uw medewerkers de cruciale sleutel tot succes zijn. In deze opleiding leert u hoe u de individuele competentieniveaus van uw medewerkers kan inschatten op basis van hun bekwaamheid en bereidheid om hun taak uit ...

Sur mesure   |  Info





Teamwerking
AMVR

We gaan eerst na welke elementen een rol spelen bij het al dan niet goed functioneren van een team. De deelnemers krijgen daarna inzicht in de fases die een team kan doorlopen, welke bijdrage elk lid van het team (zowel leidinggevende als medewerker) kan leveren en hoe hierdoor ...

Sur mesure   |  Info





Vergadertechnieken
AMVR

We starten met een inventaris van de oorzaken waarom een vergadering niet het gewenste resultaat oplevert. We besteden aandacht aan de punten die vóór, tijdens en na de vergadering belangrijk zijn om succes te boeken. Welke bijdrage kan de voorzitter leveren en wat kan/moet men ...

Sur mesure   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

5/2   |  NL   |  Info





De dirty tricks van het onderhandelen
IFBD - Institute for Business Development

Selectieve informatieverstrekking en psychologische druk. Manipulaties en dreigementen… Soms omfloerst en gemaskeerd, vaak keihard en open. Een goed onderhandelaar onderkent de strategie van zijn partner en zet net die ene slimmere zet. Hoe u dat doen moet, leert u van onze ...

4/2   |  NL   |  Info





Verbaal meesterschap
IFBD - Institute for Business Development

‘Praten’ is uw beroep. Meer dan driekwart van uw werktijd, besteedt u aan tweegesprekken, vergaderingen of presentaties. U wilt daarin mensen overtuigen van uw standpunten, uzelf of uw organisatie verkopen of mensen gemotiveerd dingen laten doen. Met impact mensen aan het werk ...

29/11   |  NL   |  Info





Aansturen van onproductief gedrag
IFBD - Institute for Business Development

In elke werkomgeving komt u hem of haar wel tegen: de medewerker, de collega of misschien zelfs uw chef, die uw agenda overhoop haalt, uw tijd komt inpikken, de vergadering lamlegt met zinloos gezeur of negatief pessimisme, die het altijd beter weet, die nooit tijd heeft, die ...

21/11   |  NL   |  Info





Managing yourself - resultaatgericht leiderschap
IFBD - Institute for Business Development

Deze workshop leert u hoe uw persoonlijke impact als leider – op een positieve en constructieve wijze – optimaliseert. Op een proactieve wijze bent u in staat uw persoonlijke veranderingen te realiseren waardoor u uw effectiviteit als leider verhoogt. U krijgt niet alleen ...

21/11   |  NL   |  Info





Van collega naar leidinggevende
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop (speciaal ontwikkeld voor de leidinggevende die vanuit het eigen team doorgegroeid is), leer je – zonder je eigen gezag te ondermijnen -met mensen omgaan, invloed uitoefenen en jezelf aansturen. Je leert de valkuilen van leidinggeven aan ex-collega’s en hoe je ...

19/11   |  NL   |  Info





Low stress presenteren
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens de opleiding ‘Low stress presenteren’ leer je hoe je een presentatie van monoloog tot een (virtuele) dialoog transformeert. Daardoor gaat je stressgehalte al met een paar punten naar beneden. Je leert hoe je een publiek meeneemt in je verhaal van bij het begin, ze door ...

19/11   |  NL   |  Info






Résultats 51-75 de 239 page précédente -  Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be