Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

201 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Compétences en gestion: Compétences en gestion d'affaires

Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Sur mesure   |  Info





Delegeren
AMVR

In deze opleiding komen alle aspecten aan bod om succesvol taken te delegeren. Welke voorwaarden moeten voldaan zijn voor het delegeren van één of meerdere taken? Wat zijn de voordelen voor leidinggevende en medewerker, maar ook mogelijke valkuilen? Wat zijn mijn eigen ...

Sur mesure   |  Info





Functioneringsgesprekken
AMVR

Naast het “waarom” van functioneringsgesprekken, wordt aandacht besteed aan randvoorwaarden en diverse evaluatiesystemen. Functioneringsgesprekken zijn een onderdeel van een permanente coaching en begeleiding van de medewerker met als resultaat het ontwikkelen van de ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven
AMVR

Waarom scoor ik als leidinggevende en waarom lukt het soms niet? Wat is de oorzaak van het succes of van het mislukken? Welke stijl hanteer ik? Hoe soepel ben ik in het aanpassen van mijn stijl in functie van het team. Wat zijn mijn valkuilen? Na een persoonlijke zelftest wordt ...

Sur mesure   |  Info





Leiding geven op afstand
AMVR

Voor sommigen een vloek, voor anderen een zegen. Waar moet de leidinggevende zich mentaal op voorbereiden? De vijf klassieke valkuilen in de organisatie bij de opstart. Aan welke eisen/competenties moeten de medewerkers voldoen voor succes bij afstandswerken? De acht ...

Sur mesure   |  Info





Motiveren van medewerkers
AMVR

Waarom vindt de leidinggevende de ene medewerker gemakkelijk/meewerkend en de andere moeilijk/lastig? Wat motiveert/demotiveert uw medewerker of hoe kunt u uw medewerkers verrukken of verdrukken? De 4 basisaspecten van motivatie: individueel, veranderbaar, invloed van externe ...

Sur mesure   |  Info





Overtuigend presenteren
AMVR

Er worden veel presentaties gegeven, maar hoe kunnen we onze toehoorders echt overtuigen en boeien? Zowel een goede voorbereiding als goede presentatievaardigheden zijn hierbij belangrijk. Hoe kunnen we bij de voorbereiding onze slaagkansen al verhogen? Hoe brengen we onze ...

Sur mesure   |  Info





Situationeel leidinggeven
AMVR

Het goed leiden van een team hangt af van diverse factoren, waarbij uw medewerkers de cruciale sleutel tot succes zijn. In deze opleiding leert u hoe u de individuele competentieniveaus van uw medewerkers kan inschatten op basis van hun bekwaamheid en bereidheid om hun taak uit ...

Sur mesure   |  Info





Teamwerking
AMVR

We gaan eerst na welke elementen een rol spelen bij het al dan niet goed functioneren van een team. De deelnemers krijgen daarna inzicht in de fases die een team kan doorlopen, welke bijdrage elk lid van het team (zowel leidinggevende als medewerker) kan leveren en hoe hierdoor ...

Sur mesure   |  Info





Vergadertechnieken
AMVR

We starten met een inventaris van de oorzaken waarom een vergadering niet het gewenste resultaat oplevert. We besteden aandacht aan de punten die vóór, tijdens en na de vergadering belangrijk zijn om succes te boeken. Welke bijdrage kan de voorzitter leveren en wat kan/moet men ...

Sur mesure   |  Info





Masterclass systemic coaching (msc19)
SYSTO

Als coach wil je het beste voor je coachee. Voor jou zit echter niet alleen jouw coachee, maar ook diens team, bedrijf, privé en zoveel meer systemen die ook meespelen in zijn verhaal. Als je in een oogopslag verborgen dynamieken kan herkennen, werk je naar echte verandering ...

NL   |  Info





Masterclass oplossingsgericht coachen (moc17)
SYSTO

De oplossingsgerichte coach focust op datgene wat wél goed gaat. De oplossingsgerichte coach stelt daarbij vragen die de coachee helpen om zijn eigen oplossingen te vinden. Oplossingsgericht coachen werkt doorgaans sneller en efficiënter dan de klassieke coachtechnieken. ...

NL   |  Info





Snelcursus verbindende communicatie
Human Matters

Tijdens de tweedaagse training krijg je inzicht in de randvoorwaarden om tot breed gedragen beslissingen te komen. Je leert de procedures kennen om snel en krachtig besluiten te nemen en ervaart aan den lijve hoe de collectieve intelligentie van een groep ingezet kan worden. ...

1/10   |  NL   |  Info





Opleiding en studiedagen voor consultants, (interim) managers, bestuurders of leden van een raad van advies
Ansel bvba

Open opleiding, 4x per jaar. Doelgroep: consultants, (interim) managers, bestuurders of leden van een Raad van Advies. Wens je sneller, gemakkelijker en beter te werken? Wens je soft en hard skills aan te scherpen? Wil je groeien, zowel persoonlijk als op zakelijk ...

28/1   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: succesvol presenteren met of zonder powerpoint
Expert Academy

De cursus 'Succesvol presenteren' gidst u door alle onderdelen van een succesvolle presentatie. U krijgt praktische tips waarmee u onmiddellijk zelf aan de slag kunt. U leert optimaal gebruik te maken van krachtige presentatietools zoals PowerPoint. Daarnaast focust de trainer ...

6/3   |  NL   |  Info





Assertief communiceren - workshop assertiviteit
Expert Academy

De cursus “Assertief en zelfzeker communiceren” zal u in staat stellen om: • op een constructieve manier conflicten op te lossen • een win-win situatie te creëren in elke onderhandeling • uw eigen emoties en die van anderen voor u te laten werken in plaats van ze te ...

29/1   |  NL   |  Info





De anti burn-out workshop voor leidinggevenden
IFBD - Institute for Business Development

Medewerkers doen niet altijd wat wij willen. Dus eisen wij steeds meer van onze teams. Maar hoe komt het dat wij met al onze processen, systemen en computers niet voortdurend succesvol zijn? Waarom hebben ook teams een grens en hoe vindt u die? Op het einde van deze dag weet u ...

NL   |  Info





Prezi als presentatietool bij storytelling
IFBD - Institute for Business Development

Prezi wordt steeds vaker als alternatief voor de traditionele en klassieke PowerPoint presentatie genomen. Prezi is immers een innoverend presentatietool waarmee u uw presentaties op een innovatieve en dynamische manier vorm kunt geven. In een mum van tijd, maakt u uitermate ...

NL   |  Info





Coachen van medewerkers
Pantelco BVBA

Ontdek en leer hoe u als coach of teamverantwoordelijke een team het beste leidt, inspireert en motiveert. We komen tot bij u, luisteren en maken een duidelijk beeld van uw huidige situatie en waar u naar toe wilt. We brengen de dieperliggende werkmotivaties van je ...

Sur mesure   |  Info





Intervisie
Talents@work

Intervisie (intercollegiaal overleg, lerend transversaal netwerk) is een professionaliseringsinstrument, waarbij concrete werksituaties op een systematische wijze worden besproken, zodat managers van elkaar leren en er een betere samenwerking en communicatie op de werkplek tot ...

Sur mesure   |  Info





Starten met leidinggeven voor managers
Expert Academy

In deze praktijkgerichte training krijgt u de verschillende strategieën en leiderschapsstijlen aangereikt om die resultaten te bereiken. U verwerft alle tools en technieken om uw medewerkers op een coachende, inspirerende en motiverende manier aan te sturen en het rendement van ...

10/2   |  NL   |  Info





Mediatraining en omgaan met de pers
Expert Academy

Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is op zoek naar een deskundige én iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden, expertise ...

7/2   |  NL   |  Info





Productief vergaderen
IFBD - Institute for Business Development

En toch is het efficiënt managen van meetings een vaardigheid die maar al te vaak over het hoofd wordt gezien. Meetings organiseren én leiden is echt een vak apart. Het vereist kennis van zaken, een gedegen voorbereiding en een duidelijke visie van de doelstelling die u wenst te ...

10/3   |  NL   |  Info





De 6 geheimen van het overtuigen volgens cialdini
IFBD - Institute for Business Development

Overtuigen is een technische aangelegenheid. Het is de mix van een juiste boodschap, op een geloofwaardige manier gebracht door iemand die uw vertrouwen verdient en ook krijgt. Onderzoekers ontdekten welke mechanismen leiden tot overtuiging en impact. En deze leert u gedurende ...

30/1   |  NL   |  Info





Systemic consensing
Hathor-Instituut

De dynamiek van de beslissing staat centraal in deze nieuwe benadering. Het resultaat is belangrijk, en tegelijk wordt er geïnvesteerd in duidelijkheid en luisteren. Er wordt gestreefd naar de hoogste mate van aanvaarding waarbij elk voorstel geëvalueerd wordt op basis van ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 51-75 de 201 page précédente -  Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be