Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

543 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info   |  19 = 8,5





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info   |  = 9,2





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info   |  = 7,9





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  36 = 9,3





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Lean hr
Percom

Lean helpt uw organisatie om competitief te blijven door verspilling aan te pakken. Het voorkomen van verspilling, het verkorten van administratieve processen, het verhogen van klantentevredenheid, het verhogen van de efficiëntie en het verhogen van de motivatie van de ...






Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

14/2   |  NL   |  Info





Top100 tools for learning
Stimulearning - L&D Netwerk

Een twintigtal collega's in L&D komen een tool voorstellen die ze zelf gebruiken in hun dagelijkse leerpraktijk. Stimulearners betalen een vroegboekprijs van € 40.00 tot 05/02/19. Nadien is het € 80.00 voor hen. Niet-stimulearners betalen € 120.00.

20/2   |  Info





Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor medewerkers
Geert Haentjens Training & Consulting

Alle inzichten en vaardigheden nodig om als medewerker gebruik te maken van de sturing, aansporing, coaching en binding die functionerings- en beoordelingsgesprekken kunnen bieden. Immers, geleid worden is GEEN passief proces! Deze training kan onderdeel zijn van een ...

Sur mesure   |  Info





Beoordelingen die functioneren
Geert Haentjens Training & Consulting

Ontdek de meerwaarde, (nieuwe) technieken en kleine kneepjes van het vak m.b.t. resultaat- en competentiegericht coachen en beoordelen door middel van een praktisch bedrijfseigen systeem. Omzeil de moeilijkheden en valkuilen bij het implementeren, revitaliseren en onderhouden ...

Sur mesure   |  Info





Workshop leren & ontwikkelen
The house of change

Neem deel aan onze 3 uur durende workshop en ontdek een vernieuwende methode die het rendement van leer- en changetrajecten exponentieel kan verhogen. Change en levenslang leren staan hoog op de bedrijfsagenda vandaag. Maar standaardopleidingen volstaan niet meer om ...

NL   |  Info





Workshop change
The house of change

Neem deel aan onze 3 uur durende workshop en ontdek een vernieuwende methode die het rendement van leer- en changetrajecten exponentieel kan verhogen. Change en levenslang leren staan hoog op de bedrijfsagenda vandaag. Maar standaardopleidingen volstaan niet meer om ...

NL   |  Info





The art of intervention - train de trainer
The house of change

Bereik een optimaal leerrendement door ijzersterke procesinterventies De economie verandert razendsnel. Werknemers staan onder druk om zich snel aan te passen en nieuwe vaardigheden te leren. Er is bijgevolg een grote nood aan begeleiding bij verandering. Maar ook trainers ...

NL   |  Info





Masterclass in change - leer teams procesmatig begeleiden doorheen change met de silver©-methode
The house of change

Wie verondersteld wordt om anderen te begeleiden, moet vooral zijn eigen (verander) potentieel perfect kennen en beheersen. In de eerste plaats gaan we als individu zelf ook door de verandering. Vanuit dat potentieel start onze eigen vorming in het begeleiden van anderen. De ...

NL   |  Info





Opleiding klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

11/9   |  NL   |  Info





Opleiding onthaal - training professioneel onthaal
Pantelco BVBA

Welkom bij de opleiding 'Professioneel Onthaal' Een professioneel onthaal verzorgen vraagt  heel wat. En dat weet je. Hoe kom je over bij de bezoeker? Hoe maak je snel de klik met iemand? En wat met de combinatie telefoon, mail en een face to face contact? Door deze opleiding ...

13/12   |  NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel bevragen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe motivatie gericht ...

21/11   |  NL   |  Info





Listig in lastige situaties
IFBD - Institute for Business Development

Managers weten, beter dan wie ook, dat mensen het vaak (hartstochtelijk) met elkaar oneens kunnen zijn. Discussies lopen hoog op en conflicten worden persoonlijk uitgevochten. Maar hoe doorbreekt u deze patstellingen? Hoe gaat u om met tactloze, ongezouten en botte communicatie? ...

20/2   |  NL   |  Info





Exploring new skills in a digital world
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Wil je weten of nieuwe technologieën, globalisering en interconnectiviteit impact hebben op jouw Business? Welke nieuwe vaardigheden je nodig hebt om met transformatie te kunnen omgaan? Sessie 1: the changing world of work -verandering van het werk: wat verandert? welke impact ...

NL   |  Info





Assistants@work event
Kluwer Opleidingen / Formations

U bent assistent(e) en op zoek naar nieuwe inspiratie in uw functie? U streeft naar meer fun op de werkvloer?U wilt uw efficiëntie aanscherpen? Zoals elk jaar organiseert Kluwer Opleidingen het Nationaal Assistant Congres: alles wat een assistent(e) nodig heeft, onder één dak en ...

5/12   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 543 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be