Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

460 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

7/6   |  NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers bekijkt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim of alle afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Ziektes kosten bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Als je er ook zo tegenaan kijkt of er echt naar uitkijkt om er aan te beginnen dan is dit de opleiding die je helemaal zal overtuigen en op je gemak stellen. Elke organisatie is voortdurend in beweging en evolueert aan een bepaalde snelheid. Sommige vanuit een maatschappelijk ...

NL   |  Info





De tafels van 6
Stimulearning - L&D Netwerk

5 rondetafelgesprekken énkel toegankelijk voor leden van Stimulearning: - Leadership Development - Digital Learning - Strategisch L&D - Leerklimaat & -cultuur - Evalueren van Leerinspanningen

14/5   |  NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

17/10   |  NL   |  Info





Interne consultancy
Key-consult

Tijdens deze 4-8 daagse opleiding van leren personen met een staffunctie (HRM, kwaliteit, veiligheid, milieu, financieel en juridisch) hun directie/management en interne klanten optimaal adviseren en begeleiden. We reiken een aantal adequate instrumenten aan om een goede analyse ...

Sur mesure   |  Info





Werken met roem om 'leren' beter te evalueren
ROEM

Visie op leren en evalueren - Toepassing meten - ‘Basic’ vragenlijsten maken - ‘Advanced’ vragenlijsten maken - ‘Expert’ vragenlijsten maken - Werken met leerdoelstellingen - Werken met organisatiedoelen - Vragenlijsten op 6 manieren bezorgen - Gebruikers toevoegen en beheren - ...

7/8   |  NL   |  Info





Werken met roem om 'leren' beter te evalueren
ROEM

Visie op leren en evalueren - Toepassing meten - ‘Basic’ vragenlijsten maken - ‘Advanced’ vragenlijsten maken - ‘Expert’ vragenlijsten maken - Werken met leerdoelstellingen - Werken met organisatiedoelen - Vragenlijsten op 6 manieren bezorgen - Gebruikers toevoegen en beheren - ...

13/4   |  NL   |  Info





Top100 tools for learning
Stimulearning - L&D Netwerk

Een twintigtal collega's in L&D komen een tool voorstellen die ze zelf gebruiken in hun dagelijkse leerpraktijk. Stimulearners betalen een vroegboekprijs van € 40.00 tot 05/02/18. Nadien is het € 80.00 voor hen. Niet-stimulearners betalen € 120.00.

22/2   |  Info





Welkom aan boord: warmzakelijk interviewen en aanwerven van sterke kandidaten
M-arc

Grondige training met opleider die jarenlang kandidaten heeft gescreend en aangeworven. U leert niet in het wilde weg te vragen maar zo gericht mogelijk kandidaten op een warmzakelijke manier te interviewen. We gebruiken echte cv's en brieven van al dan niet aangeworven ...

Sur mesure   |  Info





Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...






Team punch training: slim omgaan met je medewerkers
Pantelco BVBA

Incentives, ontbijten, slogans aan de muur? Goed voor de sfeer, maar de impact op prestaties ebt snel weg. Wat wel werkt om je team naar betere resultaten te leiden? •Mensen het werk laten doen dat ze écht graag doen •Hen een werkplek geven die hen motiveert •In een team ...

5/4   |  NL   |  Info





Training klantgericht telefoneren telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe betover ik mijn klanten aan de telefoon? Ook u kunt klanten blindelings begeesteren! Leer en oefen gedurende deze dag klantgericht telefoneren om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw ...

27/2   |  NL   |  Info





Selection punch training: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

De Selection Punch Training van Jobmotivation maakt dat je een helder inzicht krijgt in elke kandidaat. Is het wel de juiste kandidaat? Zal hij wel echt gemotiveerd zijn? Zal ze passen in het bedrijf? Zal er een klik zijn met de andere medewerkers? Vaak kost het handenvol ...

10/5   |  NL   |  Info





Macht en invloed binnen organisaties
IFBD - Institute for Business Development

Kantoorpolitiek komt voor in elke grote organisatie met een gelaagde management- of matrixstructuur. Bij deze complexe organisatiestructuur is veel onderhandelen en samenwerken een noodzaak om resultaat te bereiken en tot besluitvorming te komen. Hierdoor ontstaan onderlinge ...

27/11   |  NL   |  Info





Verkoop uw afdeling aan uw interne klant
IFBD - Institute for Business Development

Leer hoe deze beeldvorming werkt (m.a.w. hoe anderen u én uw afdeling zien) en krijg de technieken onder de knie om positieve beeldvorming te creëren. 'Plug uw afdeling' biedt u in één dag inzicht in deze technieken. U leert alles over het promoten en profileren van uw afdeling.

NL   |  Info





Hr - personeelsbeleid
VIVES Katholieke Hogeschool - associatie KU Leuven

Het CBHR biedt opleidingen aan voor iedereen die een grondiger inzicht wil verwerven in de juridische aspecten van tewerkstellen van personeel (arbeidscontracten, sociale actualia, etc.) en in de basisprincipes van een modern personeelsbeleid. (verloningssystemen, rekrutering, ...

NL   |  Info





Toolboxtraining forecasting
IFBD - Institute for Business Development

Als reactie op de economische onzekerheden hebben vele organisaties hun voorraden drastisch gereduceerd en de capaciteit verlaagd. De gevolgen voor de keten zijn navenant. Leverbetrouwbaarheid en de hieraan gekoppelde service levels staan vandaag meer dan ooit onder druk. ...

28/3   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 460 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be