Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

507 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Van verzuimbeleid naar een aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info





Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alles blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe verbindende communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mailverkeer. Tijdens het telefonisch contact gelden de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  = 2,1





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...






Team management, team coaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de juiste ...

Sur mesure   |  Info





Opleiding klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

11/9   |  NL   |  Info





Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel bevragen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe motivatie gericht ...

11/6   |  NL   |  Info





Opleiding onthaal - training professioneel onthaal
Pantelco BVBA

Welkom bij de opleiding 'Professioneel Onthaal' Een professioneel onthaal verzorgen vraagt  heel wat. En dat weet je. Hoe kom je over bij de bezoeker? Hoe maak je snel de klik met iemand? En wat met de combinatie telefoon, mail en een face to face contact? Door deze opleiding ...

21/2   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

14/2   |  NL   |  Info





Communication : impact et influence
Ithaka bvba

Votre communication professionnelle ne fonctionne-t-elle pas toujours comme vous le souhaitez ? Vous n'êtes pas seul : 95% des problèmes dans les entreprises peuvent être réduits à la communication. Plus d'impact et d'influence vous apportera beaucoup, tant dans votre vie ...

5/2   |  FR   |  Info





Aanwervings- en selectieprocedure optimaliseren
Altis Business Academy

Zie je de “war for talent” steeds dichterbij komen? Durf je de rol van recruiter eens vanuit een ondernemersbril bekijken en nieuwe technieken uitproberen? In deze opleiding duiken we eerst in de wereld van de huidige sollicitant. We zoomen eerst uit en zoeken naar kapstokken in ...

3/4   |  NL   |  Info





Conflicten op de werkvloer
Altis Business Academy

In de opleiding conflicten op de werkvloer leer je hoe je constructief kunt omgaan met spanningen en conflicten in professionele context, hoe ze te vermijden en hoe ze op te lossen als ze zich voordoen. We brengen je bij hoe je teams samenstelt om botsende persoonlijkheden te ...

31/3   |  NL   |  Info





Listig in lastige situaties
IFBD - Institute for Business Development

Managers weten, beter dan wie ook, dat mensen het vaak (hartstochtelijk) met elkaar oneens kunnen zijn. Discussies lopen hoog op en conflicten worden persoonlijk uitgevochten. Maar hoe doorbreekt u deze patstellingen? Hoe gaat u om met tactloze, ongezouten en botte communicatie? ...

19/2   |  NL   |  Info





Lean hr
Percom

Lean helpt uw organisatie om competitief te blijven door verspilling aan te pakken. Het voorkomen van verspilling, het verkorten van administratieve processen, het verhogen van klantentevredenheid, het verhogen van de efficiëntie en het verhogen van de motivatie van de ...






Van hr professional naar business hero
IFBD - Institute for Business Development

HR ALS HEFBOOM VOOR UW BUSINESS Als HR Professional wordt er veel van u verwacht. U moet niet enkel op inhoudelijk en HR technisch vlak goed onderlegd zijn, u bent bovendien ook sparring partner, coach en adviseur van uw management. U combineert operationele ...

5/3   |  NL   |  Info





De rol van hr bij functionerings- & evaluatiegesprekken
IFBD - Institute for Business Development

Niemand betwijfelt nog het nut van gestructureerde feedback naar werknemers toe. Maar toch is het resultaat van deze gesprekken vaak bedroevend. Niet alleen worden managers niet gecoacht bij de voorbereiding en de uitvoering ervan, maar ook binnen de HR afdeling wordt niet ...

19/3   |  NL   |  Info





Masterclass hr bij fusies en overnames
IFBD - Institute for Business Development

Bij een overname wordt de waarde van de organisatie, de cultuur en het menselijke kapitaal door managers en aandeelhouders aanzienlijk onderschat. Elke werknemer heeft immers een arbeidscontract én een psychologisch contract met zijn of haar werkgever. Als deze werkgever plots ...

5/3   |  NL   |  Info





Interview comportementale
Quintessence Consulting

La formation Interview comportementale améliore l’exécution de votre politique de recrutement et de sélection. En deux jours vous apprenez à poser les bonnes questions et à écouter de manière active. Vous découvrez ainsi les motivations positives et négatives du candidat et les ...

28/4   |  FR   |  Info






Résultats 1-25 de 507 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be