Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

563 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info   |  17 = 8,4





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info   |  = 9,2





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info   |  = 7,9





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  36 = 9,3





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Training klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

26/7   |  NL   |  Info





Team management, teamcoaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

3/10   |  NL   |  Info





Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel testen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe iWAM verder gebruiken voor ...

7/11   |  NL   |  Info





Human resources management
EHSAL Management School

Inleidende sessies: Kick-off Voorstelling van een HRM-denkkader HRM en de maatschappelijke omgeving Module 1: Instroom en uitstroom Module 2: Doorstroom Workshop: Transformerend functioneren Module 3: Organisatiecultuur en ...

24/9   |  NL   |  Info





Summerclass : terugkomdag
Stimulearning - L&D Netwerk

Tijdens deze terugkomdag delen we onze lessons learned van de Summerclass(es) met elkaar. Deze class is kosteloos voor wie minstens een van de 3 summerclasses volgde. Anderen betalen € 150.00.

5/9   |  NL   |  Info





Exploring new skills in a digital world
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Wil je weten of nieuwe technologieën, globalisering en interconnectiviteit impact hebben op jouw Business? Welke nieuwe vaardigheden je nodig hebt om met transformatie te kunnen omgaan? Sessie 1: the changing world of work -verandering van het werk: wat verandert? welke impact ...

5/9   |  NL   |  Info





Workshop telefonische klachtenbehandeling
Pantelco BVBA

Door slim te communiceren kan je de emotie van de klant snel beïnvloeden. Dankzij deze workshop weet je snel het vertrouwen te terug te winnen en klachten professioneel op te vangen en af te ronden. De aanpak van  de training 'Telefonische klachtenbehandeling' ? We ...

18/10   |  NL   |  Info





Transport en distributie management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Deze opleiding verschaft de leidinggevende medewerkers met verantwoordelijkheden voor de planning en de organisatie van transport en distributie inzicht in de nieuwe technieken en de praktische oplossingen van de transportoptimalisatie.

28/11   |  NL   |  Info





Efficiënt magazijnmanagement
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 sessies (4 klassikaal en 1 digitaal) krijg je een grondige, indepth opleiding over de rol van het magazijn in de supply chain. Daarbij wordt vooral gefocust op: de lay-out van het magazijn, de werking van het magazijn en het WMS, WMS en kostenbeheersing en de aansturing van ...

10/9   |  NL   |  Info





Cyclus senior logistiek management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De functie van de logistiek manager verandert onder invloed van de globalisering van de economie, en de digitalisering van de markt. De nadruk komt te liggen op begrippen als flexibiliteit, betrouwbaarheid, partnership, responsiviteit en doorlooptijdverkorting. De ...

10/9   |  NL   |  Info





Voorraadbeheer en -optimalisatie
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 dagen (4 klassikaal en 1 digitaal) leer je alles over: de rol van voorraadbeheer, het statisch bestelmodel, het dynamisch bestelmodel en forecast-technieken, strategisch voorraadbeheer, voorraadbeheer in een distributie-omgeving en voorraadbeheer in een productie-omgeving.

10/10   |  NL   |  Info





Lean productiemanagement en -planning
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Voor een vlot en lean productieproces is een goede planning van capaciteit en resources van primordiaal belang. Tijdens deze opleiding leer je de verschillende planningsmethodieken kennen met hun voor- en nadelen.

5/11   |  NL   |  Info





Supply chain process & project management
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

De moderne logistieke organisatie moet de klant als vertrekpunt nemen. Dat vereist snelheid van goederen- en informatieoverdracht, kostenbeheersing, flexibiliteit, perfecte kwaliteit en added value. Integratie van bedrijfsprocessen en van informaticasystemen, zowel intern als ...

12/9   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

13/9   |  NL   |  Info





Build the scorecard for your hr department
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Ontwikkel je persoonlijke vaardigheden om de implementatie van de bedrijfsstrategie efficiënt te ondersteunen. Ga aan de slag met je visie en missie en visualiseer je KSF's. Bouw en implementeer je scorecard vanuit je strategische thema's. Je leert een praktische tool die je ...

3/10   |  NL   |  Info





Interne communicatie
Zenit. Training, Consultancy & Coaching

ZENIT implementeert acties die leiden naar een betere doorstroming van de informatie over de taak, het beleid en de veranderingen binnen de organisatie. •Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de doelstellingen door iedereen eenduidig worden geïnterpreteerd? •Hoe kan men ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 1-25 de 563 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be