Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

477 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers bekijkt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim of alle afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Ziektes kosten bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Als je er ook zo tegenaan kijkt of er echt naar uitkijkt om er aan te beginnen dan is dit de opleiding die je helemaal zal overtuigen en op je gemak stellen. Elke organisatie is voortdurend in beweging en evolueert aan een bepaalde snelheid. Sommige vanuit een maatschappelijk ...

NL   |  Info





Train the trainer
Skan Performance Management

Deze training is afgestemd op de praktijk van de professionele en/of de occasionele trainer op het vlak van de voorbereiding, de prestatie en de evaluatie. Het hoofdobjectief van deze training is het verhogen van de pedagogische efficiëntie van de trainer door middel van een ...

Sur mesure   |  Info





Verzuimgesprekken voeren
Skan Performance Management

Tijdens deze opleiding ontwikkelen we de vaardigheden die noodzakelijk zijn om van het aanwezigheidsbeleid een succes te maken. Meer specifiek doelen we hier op het in staat zijn om kwalitatieve aanwezigheidsgesprekken te voeren op maat van het ontwikkelde aanwezigheidsbeleid. ...

Sur mesure   |  Info





Mijn communicatiestijl
Skan Performance Management

De rode draad van deze training wordt gevormd door 4 verschillende denkstijlen. Deelnemers leren de eigen voorkeur denkstijl herkennen en worden gewapend met hefbomen en tips om communicatie effectiever te maken. Ook het herkennen van voorkeurstijlen bij anderen en hierop ...

Sur mesure   |  Info





Listig in lastige situaties
IFBD - Institute for Business Development

Managers weten, beter dan wie ook, dat mensen het vaak (hartstochtelijk) met elkaar oneens kunnen zijn. Discussies lopen hoog op en conflicten worden persoonlijk uitgevochten. Maar hoe doorbreekt u deze patstellingen? Hoe gaat u om met tactloze, ongezouten en botte communicatie? ...

12/3   |  NL   |  Info





Waar haal je de energie vandaan?
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze praktische en inspirerende workshop leer je hoe je je mentale, emotionele en sociale energiebronnen vindt én activeert. Op basis van jarenlang onderzoek legt Hans van der Loo op heldere en bruikbare wijze uit hoe je dagelijks met 100% energie aan de slag kunt gaan. ...

5/2   |  NL   |  Info





De chief happiness officer
IFBD - Institute for Business Development

Werken met blije en gemotiveerde medewerkers maakt iedereen gelukkig. Zij krijgen immers de dingen gedaan en tillen hun collega’s naar een hoger niveau. Ze tellen geen uren, wel grote en kleine successen. Maar op het werk spreken wij niet over ‘geluk’, wel over ‘welzijn’. Want ...

1/3   |  NL   |  Info





Le contrôle fiscal : droits et obligations de l’administration et du contribuable
Kluwer Opleidingen / Formations

-

19/3   |  FR   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze eendaagse praktijktraining krijgt u een antwoord op de volgende vragen: Hoe bereidt u zich het best voor op een feedbackgesprek? Wat is het belang van positieve feedback? Hoe kunt u negatieve feedback geven op een constructieve manier? Hoe kunt u omgaan met ...

27/9   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

Evenementen organiseren is boeiend. Spijtig dat er zoveel kan mislopen. Tijdens deze opleiding overloopt u samen met de trainer het volledige organisatieproces van een evenement en krijgt u praktische tips en checklists aangereikt om alle mogelijke problemen in de toekomst te ...

20/9   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

Evenementen organiseren is boeiend. Spijtig dat er zoveel kan mislopen. Tijdens deze opleiding overloopt u samen met de trainer het volledige organisatieproces van een evenement en krijgt u praktische tips en checklists aangereikt om alle mogelijke problemen in de toekomst te ...

22/2   |  NL   |  Info





Emphytéose, usufruit et droit de superficie
Kluwer Opleidingen / Formations

L'emphytéose, l'usufruit et la superficie ont connu des développements doctrinaux et jurisprudentiels importants. Le caractère supplétif de leur régime légal, à l'exception des dispositions consacrées à la durée de la superficie et de l'emphytéose, a permis d'adapter ces outils ...

19/4   |  FR   |  Info





E-tendering en E-notificatie volgens de nieuwe wet overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

Kluwer Opleidingen schetst een volledig beeld van e-overheidsopdrachten tijdens deze opleiding e-procurement. U krijgt in eerste instantie een overzicht van de huidige stand van zaken in e-procurement. Vervolgens worden de e-tools E-notification en E-tendering met u doorgenomen. ...

17/10   |  NL   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

29/11   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

5/9   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

5/7   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

23/4   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

26/2   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

14/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

13/3   |  FR   |  Info





Eindeloopbaan
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft een overzicht van alle mogelijke eindeloopbaanregelingen. Dankzij concrete berekeningen en oefeningen ontdekt u hoe het financiële kostenplaatje van de verschillende eindeloopbaanregelingen in mekaar zit. Kortom na deze opleiding maakt u een eindeloopbaan ...

22/11   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 477 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be