Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

507 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Organisation d'entreprise interne

Opleiding employer branding: in 2 dagen naar een strategie en actieplan
Agoria

Met een sterk verhaal staat een werkgever vandaag en morgen zoveel steviger in de schoenen. Is uw onderneming klaar?

NL   |  Info





Interne communicatie
AMVR

In een organisatie is een goede interne communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de gesprekspartner. Hoe ...

Sur mesure   |  Info





Outplacement: de wetgeving in de praktijk
Federgon

De voorbije jaren heeft outplacement erkenning verworven voor zijn essentiële rol in de begeleiding van ontslagen werknemers. Tijdens deze opleiding krijgt u meer uitleg over de algemene regeling en over de collectieve arbeidsovereenkomst 82bis waarin de voorwaarden zijn bepaald ...

5/5   |  NL   |  Info





Outplacement : la législation en pratique
Federgon

Au cours de ces dernières années, l’outplacement a été confirmé dans son rôle essentiel en matière d’accompagnement des travailleurs licenciés. Au cours de cette formation, vous recevrez de plus amples explications sur le régime général et sur la convention collective de travail ...

26/5   |  FR   |  Info





Team management, team coaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de juiste ...

Sur mesure   |  Info





Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel bevragen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe motivatie gericht ...

11/6   |  NL   |  Info





Hr - personeelsbeleid
Vives Katholieke Hogeschool - associatie KU Leuven

Het CBHR biedt opleidingen aan voor iedereen die een grondiger inzicht wil verwerven in de juridische aspecten van tewerkstellen van personeel (arbeidscontracten, sociale actualia, etc.) en in de basisprincipes van een modern personeelsbeleid. (verloningssystemen, rekrutering, ...

NL   |  Info





Top100 tools for learning
Stimulearning - L&D Netwerk

Een twintigtal collega's in L&D komen een tool voorstellen die ze zelf gebruiken in hun dagelijkse leerpraktijk. Stimulearners betalen een vroegboekprijs van € 50.00 tot 05/02/20. Nadien is het € 120.00 voor hen. Niet-stimulearners betalen € 200.00.

20/2   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

14/2   |  NL   |  Info





Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor medewerkers
Geert Haentjens Training & Consulting

Alle inzichten en vaardigheden nodig om als medewerker gebruik te maken van de sturing, aansporing, coaching en binding die functionerings- en beoordelingsgesprekken kunnen bieden. Immers, geleid worden is GEEN passief proces! Deze training kan onderdeel zijn van een ...

Sur mesure   |  Info





Beoordelingen die functioneren
Geert Haentjens Training & Consulting

Ontdek de meerwaarde, (nieuwe) technieken en kleine kneepjes van het vak m.b.t. resultaat- en competentiegericht coachen en beoordelen door middel van een praktisch bedrijfseigen systeem. Omzeil de moeilijkheden en valkuilen bij het implementeren, revitaliseren en onderhouden ...

Sur mesure   |  Info





Opleiding klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

11/9   |  NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Exploring new skills in a digital world
CompetentieAtelier powered by Oxalis

Wil je weten of nieuwe technologieën, globalisering en interconnectiviteit impact hebben op jouw Business? Welke nieuwe vaardigheden je nodig hebt om met transformatie te kunnen omgaan? Sessie 1: the changing world of work -verandering van het werk: wat verandert? welke impact ...

NL   |  Info





De chief happiness officer
IFBD - Institute for Business Development

Werken met blije en gemotiveerde medewerkers maakt iedereen gelukkig. Zij krijgen immers de dingen gedaan en tillen hun collega’s naar een hoger niveau. Ze tellen geen uren, wel grote en kleine successen. Maar op het werk spreken wij niet over ‘geluk’, wel over ‘welzijn’. Want ...

4/2   |  NL   |  Info





Zelfsturende teams
IFBD - Institute for Business Development

Iedere leidinggevende droomt van een team dat zelfstandig problemen oplost, leert uit eerdere projecten, processen mee vorm geeft en dit alles met een relatieve graad van autonomie. Maar dit is alleen mogelijk indien u dit als leidinggevende ook faciliteert. Deze workshop staat ...

23/1   |  NL   |  Info





Voeren van sociale onderhandelingen
IFBD - Institute for Business Development

Sociaal onrustig klimaat zorgt voor toenemende conflicten met de sociale partners. Als leidinggevende, directie of HR manager wordt u iedere keer terug bij sociale onderhandelingen geconfronteerd met steeds sterker wordende vakbonden. Deze training – speciaal ontwikkeld voor die ...

23/4   |  NL   |  Info





Verzuimgesprekken voeren
Skan Performance Management

Tijdens deze opleiding ontwikkelen we de vaardigheden die noodzakelijk zijn om van het aanwezigheidsbeleid een succes te maken. Meer specifiek doelen we hier op het in staat zijn om kwalitatieve aanwezigheidsgesprekken te voeren op maat van het ontwikkelde aanwezigheidsbeleid. ...

Sur mesure   |  Info





Slim interviewen/attitudegericht interviewen
School for Recruitment

Liegen kan niet meer! Het attitudegericht interview vertrekt van de relatie tussen taal en gedrag: door te leren luisteren naar de structuur van het antwoord kunt u onrechtstreeks de attitude- en motivatiecode van een individu in kaart brengen. U bevraagt dus niet rechtstreeks ...

NL   |  Info





L'entretien basé sur les attitudes
School for Recruitment

L' entretien basé sur les attitudes est une technique innovative, qui offre un complément ou une alternative à l'entretien basé sur les compétences. Grâce à un ensemble de questions vous découvrirez l'attitude, la motivation et les stratégies au travail. En plus: le décodage ...

FR   |  Info





Cultural quantum® leadership excellence (intercultureel management)
Cultural Quantum®

The goal of this training is to optimize international cooperation. Participants learn to deal with different aspects, dimensions, and layers of international cooperation and their individual complex positions in-between local and international stakeholders. We use the ...

Sur mesure   |  Info





Politique et formation d’absentéisme
Cameleon Business Training

Une formation “mener des entretiens d’absentéisme” n’est pas la solution à un taux élevé d’absentéisme.Pour baisser le taux d’absentéisme,il faut une politique et non une formation.Des données doivent être conservées,calculer les indicateurs,établir une procédure.Ainsi,nous ...

Sur mesure   |  Info





L'affirmation de soi peut s’apprendre
Cameleon Business Training

Notre formation peut vous aider à différents niveaux:dans votre vie privée,en tant que vendeur, en tant que collaborateur vis-à-vis de collègues/ patron, en tant que collaborateur qui répond correctement au client qui sait s’exprimer.Nous vous apprenons de manière pratique à ...

Sur mesure   |  Info





Entretiens de fonctionnement et d’évaluation
Cameleon Business Training

Nous pouvons établir avec vous l’ensemble de la politique sur les entretiens de fonctionnement et d’évaluation. Il va de soi que vous pouvez également faire appel à nous uniquement pour la réalisation de formations. Dans la partie formation,nous apprenons aux participants: le ...

Sur mesure   |  Info





Talentmanagement
B&D

Deze opleiding is voor leidinggevenden die de moed hebben om de kwaliteiten van werknemers als uitgangspunt te nemen. Hoe kan je het aanwezige talent verder ontwikkelen? Ervoor zorgen dat mensen hun werk met bezieling uitvoeren? Door je bewust te worden van je eigen zienswijze ...

NL   |  Info






Résultats 226-250 de 507 page précédente -  Page  7  8  9  10  11  12  13   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be