Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

305 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Videomarketing - maak gebruik van bewegende beelden in uw sociale media
SBM

Hands-on bouwen aan een Video Marketing Strategie De impact van video in social media is significant. Steeds meer bedrijven gebruiken het dan ook in hun social business strategie. Korte, eenvoudige video's scoren vaak het best. Moeilijk? Niet met dit stappenplan! U bouwt met de ...

15/11   |  NL   |  Info





Verkopen voor adviseurs: consultative selling in concurrentiële markten
SBM

In deze sales workshop leert u hoe u een potentiële klant anders tegen zijn verwachtingen laat aankijken. U leert verkopen en adviseren te benaderen als veranderingsproces. De differentation selling methode is zeer geschikt voor dienstenverkopers, technici, consultants en ...

15/11   |  NL   |  Info





Verkopen met impact: de onderhandelings- en communicatievaardigheden van een sales pro
SBM

In deze driedaagse training leren we u alle communicatievaardigheden die u nodig hebt om uw commercieel succes gevoelig te verhogen! Deel 1: Spreken met impact Deel 2: Verkopen met impact Deel 3: Onderhandelen met impact

17/10   |  NL   |  Info





Verkopen is (meer dan) een werkwoord - Met minder inspanningen meer salesrendement realiseren
SBM

Rode draad tijdens de salestraining : het geven van een concreet antwoord op de vraag : Waarom moeten (potentiële) klanten (blijven) samenwerken met u? Contacten met (potentiële) klanten moeten wederzijdse winst (in de breedste betekenis van het woord) én efficiëntie opleveren. ...

12/9   |  NL   |  Info





Van positionering naar content marketingstrategie: uw concrete communicatieplan in 12 stappen
SBM

In deze training helpen we u om de strategie van uw bedrijf of organisatie te bepalen en bouwt u aan uw concreet content communicatieplan. In 12 duidelijke stappen komt u tot een resultaat waarmee u meteen aan de slag kan. Stap voor stap naar een eigen content-strategie op maat ...

8/10   |  NL   |  Info





Uw Sociale Media Strategie in één dag: succesvol actief op sociale media met een plan!
SBM

Naast uw algemene marketingplan is het ook belangrijk een concreet plan te hebben voor je social media marketing. In deze opleiding maakt u stap per stap samen met de trainer een strategie zodat u sneller, efficiënter en rendabeler kan werken met social media voor uw ...

18/10   |  NL   |  Info





Scoren in SEO - Begrijp de Google zoekwoordenanalyse & SEO spelregels
SBM

In deze opleiding leert u de basisbeginselen voor SEO en hoe u de vaak voorkomende fouten kan vermijden. We leren u hoe u de juiste zoekwoorden moet kiezen en hoe u deze in een aangename tekst omzet. Tijdens deze training geven we u alle tools die u nodig hebt om een succesvol ...

11/10   |  NL   |  Info





Scoren in SEO - Begrijp de Google zoekwoordenanalyse & SEO spelregels
SBM

In deze opleiding leert u de basisbeginselen voor SEO en hoe u de vaak voorkomende fouten kan vermijden. We leren u hoe u de juiste zoekwoorden moet kiezen en hoe u deze in een aangename tekst omzet. Tijdens deze training geven we u alle tools die u nodig hebt om een succesvol ...

28/9   |  NL   |  Info





Schrijven voor Google
SBM

De insteek van deze training is eenvoudig: Google wil zijn klanten op hun wenken bedienen. Lees: wie naar informatie zoekt, zo snel mogelijk naar de aangewezen website leiden. Bent u mee met die zienswijze? Dan wordt het SEO-schaakspel plots zonneklaar. En begrijpt u waarom ...

13/12   |  NL   |  Info





Schrijven voor Google
SBM

De insteek van deze training is eenvoudig: Google wil zijn klanten op hun wenken bedienen. Lees: wie naar informatie zoekt, zo snel mogelijk naar de aangewezen website leiden. Bent u mee met die zienswijze? Dan wordt het SEO-schaakspel plots zonneklaar. En begrijpt u waarom ...

19/10   |  NL   |  Info





Prospecteren - telefonisch nieuwe klanten werven op een leuke manier
SBM

Het prospecteren van nieuwe klanten via telefoon is wellicht datgene wat commerciële medewerkers en verkopers het minst graag doen. Het kan nochtans op een leuke manier. Wie de kennis, vaardigheden en houding in het telefonisch prospecteren beheerst, zal plezier en voldoening ...

11/10   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

19/11   |  NL   |  Info





Overtuigend schrijven voor luie lezers
SBM

Uw lezer is lui. Hij leest uw commerciële tekst of bedrijfscommunicatie niet voor zijn plezier. En al zeker niet voor het uwe! Nee, hij wil gewoon zo snel mogelijk de info krijgen die er voor hem toe doet. Zonder zoek- of denkwerk. Bedient u hem op zijn wenken? Dan hebt u er een ...

21/9   |  NL   |  Info





Offertes opvolgen: close the deal!
SBM

Het pro-actief opvolgen van offertes gebeurt in de praktijk te weinig. Nochtans liggen daarin veel kansen om een verkoop (alsnog) af te sluiten. Wie er op inspeelt, maximaliseert het rendement van alle inspanningen die vooraf in het verkoopproces gebeuren. U leert in deze ...

21/11   |  NL   |  Info





Neuromarketing in de praktijk: 25 overtuigingstechnieken in uw online communicatie
SBM

Neuromarketing is een nieuwe marketingrevolutie die gebaseerd is op de neurowetenschappen en sociale psychologie.In deze training helpen we u met de eerste stappen te zetten op vlak van neuromarkting en psychologische marketing. U krijgt er de meest recente en succesvolste ...

13/11   |  NL   |  Info





LinkedIn marketing - module 2: Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn
SBM

Wat kent u na het volgen van Module 2 Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn • U begrijpt hoe u nog verder uw aanwezigheid op LinkedIn kunt verbeteren met de gratis formule, • U weet welke formules er bestaan en hoe u ze moet ...

14/11   |  NL   |  Info





LinkedIn marketing - module 1: Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn
SBM

Wat kent u na het volgen van module 1 Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn • U begrijpt de kracht van LinkedIn. • U gaat een professioneel profiel opbouwen • U gaat een sterk netwerk opbouwen • Eens u een netwerk hebt opgebouwd, gaat u dit voeden met ...

7/11   |  NL   |  Info





Lead generatie - verwerf nieuwe klanten online
SBM

Wat kent u na het volgen van deze opleiding? U leert werken om gericht communicatie te verspreiden via sociale media U leert werken met e-mailmarketing U hebt inzicht in de statistieken van uw e-mailmarketingcampagnes U leert aangepaste rapporten maken U hebt inzicht om uw ...

30/11   |  NL   |  Info





Klantgericht omgaan met klachten - vaardigheidstraining
SBM

Het is belangrijk om klachtenmanagement in te bedden in de totale missie en visie van de organisatie. Beter willen doen moet immers in het DNA van alle medewerkers zitten, alvorens u aan goed klachtenmanagement kunt doen. Verder moet u goed nadenken wat de meest opportune manier ...

30/11   |  NL   |  Info





Klantgericht aan de telefoon of aan het onthaal! - vaardigheidstraining
SBM

Als frontmedewerker, onthaalbediende, aan de receptie, ... doe je vele taken tezelfdertijd, en je moet nog eens vriendelijk en klantgericht handelen, terwijl de telefoon maar blijft rinkelen en een boze klant zich staat op te winden... Herken je het? Met deze training ben je aan ...

11/10   |  NL   |  Info





Instagram voor professioneel gebruik
SBM

Instagram, spreken met beelden (foto en video), een bijzonder snelgroeiend medium! Maar hoe haalt u hier als bedrijf het maximum uit? Hoe werkt het? Wat post u best? Hoe volgt u dit op? U bent helemaal mee na deze sessie van 3 uur!

18/9   |  NL   |  Info





Iedereen mee met sociale media
SBM

Hoe pakken we het aan? Heel laagdrempelig 1 jaar lang stappen vooruit zetten! ·Online jaartraject start op 20 september. ·1 jaar lang elke dag een les beschikbaar in onze online leeromgeving (heel laagdrempelig) ·Micro-leren: 2 minuten leestijd/les ·Afgesloten webruimte met ...

20/9   |  NL   |  Info





Google Analytics Basics
SBM

In deze opleiding leren we u hoe u een Google Analytics-account opzet en data structureert. We leren u werken met filters en lossen specifieke problemen op zoals: data meten voor meerdere domeinen, filters opzetten, eigen verkeer uitsluiten, koppelingen maken met Google Search ...

22/10   |  NL   |  Info






Résultats 1-25 de 305 Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be