Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

363 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

Strategische adviesrapporten schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze eendaagse training leert u langere teksten, zoals adviesrapporten, overtuigend te formuleren, structureren en visualiseren. Bovendien leert u die teksten systematisch door de ogen van uw doelgroep te lezen om zo optimaal rekening te houden met hun verwachtingen en ...

28/4   |  NL   |  Info





Gericht communiceren met NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Succesvolle communicatie? Met NLP!Vraagt u een vlotte communicator naar zijn geheim? Dan blijft hij u waarschijnlijk het antwoord schuldig. Want hij gebruikt instinctief de juiste communicatietechnieken. Maar met NLP – neurolinguïstisch programmeren – is efficiënt communiceren ...

8/10   |  NL   |  Info





Gericht communiceren met NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Succesvolle communicatie? Met NLP!Vraagt u een vlotte communicator naar zijn geheim? Dan blijft hij u waarschijnlijk het antwoord schuldig. Want hij gebruikt instinctief de juiste communicatietechnieken. Maar met NLP – neurolinguïstisch programmeren – is efficiënt communiceren ...

28/4   |  NL   |  Info





Déchiffrez les codes du langage corporel
Kluwer Opleidingen / Formations

Savez-vous que plus de 90 % de votre communication est non verbale ? Votre corps, vos gestes, vos mimiques, votre posture et votre voix en disent bien plus que les mots. En apprenant à décrypter tous les messages non verbaux qui colorent chacune de vos interactions, vous pourrez ...

20/10   |  FR   |  Info





Déchiffrez les codes du langage corporel
Kluwer Opleidingen / Formations

Savez-vous que plus de 90 % de votre communication est non verbale ? Votre corps, vos gestes, vos mimiques, votre posture et votre voix en disent bien plus que les mots. En apprenant à décrypter tous les messages non verbaux qui colorent chacune de vos interactions, vous pourrez ...

21/4   |  FR   |  Info





Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Brief en e-mail zijn vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maken deze een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt.Het is dus belangrijk ...

3/9   |  NL   |  Info





Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Brief en e-mail zijn vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maken deze een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt.Het is dus belangrijk ...

26/3   |  NL   |  Info





Presentation skills in English
Kluwer Opleidingen / Formations

2 days course to drastically improve your presentations in a non-native languageThis course will provide you with a wealth of insights and tips for public speaking.Improve your presentation skills through a variety of exercises and personal presentation moments…Together with the ...

8/9   |  EN   |  Info





Presentation skills in English
Kluwer Opleidingen / Formations

2 days course to drastically improve your presentations in a non-native languageThis course will provide you with a wealth of insights and tips for public speaking.Improve your presentation skills through a variety of exercises and personal presentation moments…Together with the ...

19/3   |  EN   |  Info





Mediatraining
Kluwer Opleidingen / Formations

Efficiënte perscommunicatieElke dag worden bedrijven gemaakt of gekraakt in de media. Daarom is het belangrijk dat u weet hoe journalisten werken, hoe u moet communiceren met de pers, en hoe u zorgt voor een sterk persbericht. Want de tijd dat bedrijven rustig een ...

16/6   |  NL   |  Info





Grafische vormgeving: van concept tot ontwerp en opmaak
Kluwer Opleidingen / Formations

Een goede folder, website of huisstijl is het product van een goede samenwerking tussen de verschillende betrokken partijen. Met deze opleiding geven we u de nodige basisprincipes mee zodat de communicatie met de ontwerper vlotter en efficiënter verloopt. En zodat u over de ...

18/2   |  NL   |  Info





De kwaliteit van uw grafische productie sturen en beoordelen
Kluwer Opleidingen / Formations

Wellicht hebt u het al meegemaakt: uw drukwerk heeft niet de kwaliteit die u verwachtte of dacht te hebben afgesproken met uw leverancier. Daar staan ze dan ... dozen vol brochures, catalogi ... die u moet betalen en waarover u niet tevreden bent. En dat moet dan zo naar de ...

22/4   |  NL   |  Info





Grafische productie: van materiaal aanleveren tot afgewerkt drukwerk
Kluwer Opleidingen / Formations

Welke stadia doorloopt een grafisch productieproces? En hoe kunt u de tijdsplanning van uw drukwerk perfect inschatten? Een goede samenwerking met uw drukker is in dit proces zeer welkom! Deze sessie toont u een systematisch overzicht van de technieken en de stadia van het ...

13/11   |  NL   |  Info





Grafische productie: van materiaal aanleveren tot afgewerkt drukwerk
Kluwer Opleidingen / Formations

Welke stadia doorloopt een grafisch productieproces? En hoe kunt u de tijdsplanning van uw drukwerk perfect inschatten? Een goede samenwerking met uw drukker is in dit proces zeer welkom! Deze sessie toont u een systematisch overzicht van de technieken en de stadia van het ...

12/3   |  NL   |  Info





Créer des newsletters et des e-mailings percutants
Kluwer Opleidingen / Formations

Comment assurer le succès de vos newsletters ?Nombreux sont les sites qui proposent une newsletter. Mais comment font-ils pour inviter les visiteurs à s'inscrire à cette newsletter ? Et comment s'assurent-ils que leurs abonnés lisent réellement cette newsletter ? Vous souhaitez ...

24/9   |  FR   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

10/9   |  NL   |  Info





E-mailmarketing: do's & don'ts
Kluwer Opleidingen / Formations

E-mailmarketing behoort tot de absolute top als het aankomt op return on investment. E-mail is hét instrument om uw doelgroep te informeren, klantrelaties te versterken en lezers tot actie te verleiden. Nochtans verwaarlozen veel organisaties deze vorm van communicatie of ...

11/12   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

12/3   |  NL   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

7/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

9/3   |  FR   |  Info





E-mailmarketing: do's & don'ts
Kluwer Opleidingen / Formations

E-mailmarketing behoort tot de absolute top als het aankomt op return on investment. E-mail is hét instrument om uw doelgroep te informeren, klantrelaties te versterken en lezers tot actie te verleiden. Nochtans verwaarlozen veel organisaties deze vorm van communicatie of ...

3/6   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

-

17/9   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

-

11/2   |  NL   |  Info





Le management d'événements : la clé pour réussir vos événements
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous désirez découvrir comment gérer un événement de A à Z, comment dresser une check-list et établir un budget ? Alors cette formation est faite pour vous ! Cette formation vous permettra de parfaire votre expérience en organisation d'événements et de contrôler toutes les ...

13/2   |  FR   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

1/12   |  NL   |  Info






Résultats 51-75 de 363 page précédente -  Page  1  2  3  4  5  6  7   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be