Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

393 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe

De kwaliteit van uw grafische productie sturen en beoordelen
Kluwer Opleidingen / Formations

Wellicht hebt u het al meegemaakt: uw drukwerk heeft niet de kwaliteit die u verwachtte of dacht te hebben afgesproken met uw leverancier. Daar staan ze dan ... dozen vol brochures, catalogi ... die u moet betalen en waarover u niet tevreden bent. En dat moet dan zo naar de ...

22/4   |  NL   |  Info





Grafische productie: van materiaal aanleveren tot afgewerkt drukwerk
Kluwer Opleidingen / Formations

Welke stadia doorloopt een grafisch productieproces? En hoe kunt u de tijdsplanning van uw drukwerk perfect inschatten? Een goede samenwerking met uw drukker is in dit proces zeer welkom! Deze sessie toont u een systematisch overzicht van de technieken en de stadia van het ...

13/11   |  NL   |  Info





Grafische productie: van materiaal aanleveren tot afgewerkt drukwerk
Kluwer Opleidingen / Formations

Welke stadia doorloopt een grafisch productieproces? En hoe kunt u de tijdsplanning van uw drukwerk perfect inschatten? Een goede samenwerking met uw drukker is in dit proces zeer welkom! Deze sessie toont u een systematisch overzicht van de technieken en de stadia van het ...

12/3   |  NL   |  Info





Créer des newsletters et des e-mailings percutants
Kluwer Opleidingen / Formations

Comment assurer le succès de vos newsletters ?Nombreux sont les sites qui proposent une newsletter. Mais comment font-ils pour inviter les visiteurs à s'inscrire à cette newsletter ? Et comment s'assurent-ils que leurs abonnés lisent réellement cette newsletter ? Vous souhaitez ...

24/9   |  FR   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

10/9   |  NL   |  Info





E-mailmarketing: do's & don'ts
Kluwer Opleidingen / Formations

E-mailmarketing behoort tot de absolute top als het aankomt op return on investment. E-mail is hét instrument om uw doelgroep te informeren, klantrelaties te versterken en lezers tot actie te verleiden. Nochtans verwaarlozen veel organisaties deze vorm van communicatie of ...

11/12   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

12/3   |  NL   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

7/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

9/3   |  FR   |  Info





E-mailmarketing: do's & don'ts
Kluwer Opleidingen / Formations

E-mailmarketing behoort tot de absolute top als het aankomt op return on investment. E-mail is hét instrument om uw doelgroep te informeren, klantrelaties te versterken en lezers tot actie te verleiden. Nochtans verwaarlozen veel organisaties deze vorm van communicatie of ...

3/6   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

-

17/9   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

-

11/2   |  NL   |  Info





Le management d'événements : la clé pour réussir vos événements
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous désirez découvrir comment gérer un événement de A à Z, comment dresser une check-list et établir un budget ? Alors cette formation est faite pour vous ! Cette formation vous permettra de parfaire votre expérience en organisation d'événements et de contrôler toutes les ...

13/2   |  FR   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

1/12   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

17/9   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

11/6   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

10/3   |  NL   |  Info





Correcte en heldere taal in bedrijfsteksten
Kluwer Opleidingen / Formations

Overkomt het u ook dat u bij het schrijven van een tekst plots begint te twijfelen?Is de spelling wel correct?Staan er geen taalfouten in mijn tekst?Zijn mijn zinnen niet te lang?Schrijf ik voldoende actief en dynamisch?Natuurlijk wilt u dat uw tekst duidelijk en foutloos is. ...

15/9   |  NL   |  Info





Correcte en heldere taal in bedrijfsteksten
Kluwer Opleidingen / Formations

Overkomt het u ook dat u bij het schrijven van een tekst plots begint te twijfelen?Is de spelling wel correct?Staan er geen taalfouten in mijn tekst?Zijn mijn zinnen niet te lang?Schrijf ik voldoende actief en dynamisch?Natuurlijk wilt u dat uw tekst duidelijk en foutloos is. ...

5/3   |  NL   |  Info





Communicatiestrategie
Kluwer Opleidingen / Formations

Van een doordachte communicatiestrategie naar een winnend communicatieplanOrganisaties die spijkers met koppen willen slaan en hun doelen sneller willen bereiken, moeten doelgericht communiceren met medewerkers, klanten, aandeelhouders, journalisten, …Maar hoe begint u aan zo'n ...

4/2   |  NL   |  Info





Communities op social media: creëer en activeer uw online groepen
Kluwer Opleidingen / Formations

Starten met een online community kan iedereen. Maar hoe zorgt u voor engagement en participatie bij de leden? Hoe houdt u de dynamiek van zo'n community gaande en wanneer spreekt men van een succesvolle groep die meerwaarde biedt voor uw onderneming of uw merk?De opleiding ...

13/11   |  NL   |  Info





Communities op social media: creëer en activeer uw online groepen
Kluwer Opleidingen / Formations

Starten met een online community kan iedereen. Maar hoe zorgt u voor engagement en participatie bij de leden? Hoe houdt u de dynamiek van zo'n community gaande en wanneer spreekt men van een succesvolle groep die meerwaarde biedt voor uw onderneming of uw merk?De opleiding ...

28/5   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken voor ervaren sprekers
Kluwer Opleidingen / Formations

U leert motiverend en inspirerend spreken.U weet uw publiek te boeien met relevante verhalen en anekdotes.U maakt een moeilijke boodschap begrijpelijk.Wat u vertelt, blijft in het geheugen hangen.U maakt van een vragenronde een boeiende dialoog.Wanneer u moet improviseren, ...

18/11   |  NL   |  Info





Interne communicatie
Kluwer Opleidingen / Formations

Wat maakt een organisatie succesvol vandaag en morgen? Niet alleen een topproduct, een uitgekiende marktstrategie of ervaren medewerkers? Neen, meer en meer groeit het besef dat het welzijn van medewerkers hier voor een groot stuk toe bijdraagt. En dat is nét het domein waar een ...

10/11   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken voor ervaren sprekers
Kluwer Opleidingen / Formations

U leert motiverend en inspirerend spreken.U weet uw publiek te boeien met relevante verhalen en anekdotes.U maakt een moeilijke boodschap begrijpelijk.Wat u vertelt, blijft in het geheugen hangen.U maakt van een vragenronde een boeiende dialoog.Wanneer u moet improviseren, ...

2/7   |  NL   |  Info






Résultats 151-175 de 393 page précédente -  Page  4  5  6  7  8  9  10   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be