Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

86 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Achats et ventes

Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

Sales professionals hebben er alle belang bij doeltreffend om te gaan met de almaar grotere druk op de prijzen. Het vinden van een goede balans tussen soepelheid en standvastigheid, service en creëren van waarde, emotie en verstand zijn te ontwikkelen troeven in het ...

12/10   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

Sales professionals hebben er alle belang bij doeltreffend om te gaan met de almaar grotere druk op de prijzen. Het vinden van een goede balans tussen soepelheid en standvastigheid, service en creëren van waarde, emotie en verstand zijn te ontwikkelen troeven in het ...

4/6   |  NL   |  Info





Négociations commerciales
Kluwer Opleidingen / Formations

D’après G. Morris (London Sales Studies) peux de commerciaux se rendent compte de l’impact réel qu’auront de meilleures négociations sur le CA. Pourtant, la situation financière actuelle vous oblige, plus que jamais, à bien vous ‘armer’ face à votre interlocuteur ...

11/6   |  FR   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U wilt groeien als verkoper omdat u weet dat er meer in zit. U hebt ervaring maar merkt dat niet ieder gesprek even doeltreffend is. Dit opleidingstraject geeft u gepersonaliseerde tips en technieken om de klant beter in te schatten. En u ontdekt wat er mogelijk is om hem ...

27/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U wilt groeien als verkoper omdat u weet dat er meer in zit. U hebt ervaring maar merkt dat niet ieder gesprek even doeltreffend is. Dit opleidingstraject geeft u gepersonaliseerde tips en technieken om de klant beter in te schatten. En u ontdekt wat er mogelijk is om hem ...

6/3   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Het geheim van een succesvolle verkoper Een vlotte babbel en een aanstekelijke lach? Natuurlijk horen die bij de kwaliteiten van een sales representative, accountmanager of commercieel medewerker. Zo eentje die klanten er zonder woorden van kan overtuigen dat hij hun ontbrekende ...

16/9   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Het geheim van een succesvolle verkoper Een vlotte babbel en een aanstekelijke lach? Natuurlijk horen die bij de kwaliteiten van een sales representative, accountmanager of commercieel medewerker. Zo eentje die klanten er zonder woorden van kan overtuigen dat hij hun ontbrekende ...

13/2   |  NL   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Bien écouter, argumenter, gérer les objections, conclure la vente et analyser les comportements d’achat est tout un art. Aujourd’hui, vendre c’est créer des relations durables de partenariat dans la confiance et dans le plaisir. Vous démarrez une carrière commerciale et voulez ...

24/9   |  FR   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Bien écouter, argumenter, gérer les objections, conclure la vente et analyser les comportements d’achat est tout un art. Aujourd’hui, vendre c’est créer des relations durables de partenariat dans la confiance et dans le plaisir. Vous démarrez une carrière commerciale et voulez ...

19/2   |  FR   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

14/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

3/3   |  NL   |  Info





Social selling: prospecteren via social media
Kluwer Opleidingen / Formations

Prospectie brengt het salesproces op gang. Hoewel digitaliteit een einde gemaakt heeft aan koud prospecteren en toelaat om dit slimmer aan te pakken, blijft het misschien wel één van de moeilijkste thema’s binnen verkoop. Succesvolle prospectie start met hoe u ernaar kijkt. En ...

9/12   |  NL   |  Info





Social selling: prospecteren via social media
Kluwer Opleidingen / Formations

Prospectie brengt het salesproces op gang. Hoewel digitaliteit een einde gemaakt heeft aan koud prospecteren en toelaat om dit slimmer aan te pakken, blijft het misschien wel één van de moeilijkste thema’s binnen verkoop. Succesvolle prospectie start met hoe u ernaar kijkt. En ...

16/6   |  NL   |  Info





Advanced salestraining: waarde creëren in elke klantinteractie
Kluwer Opleidingen / Formations

Een opleiding in verkopen? Die hebt u op het eerste gezicht niet nodig. U draait al een paar jaar mee in b-2-b-sales en kent dus de in's en out's van het vak. U zet de behoeften van uw klant centraal, praat vol vuur over uw aanbod en ontkracht moeiteloos tegenwerpingen en ...

6/10   |  NL   |  Info





Advanced salestraining: waarde creëren in elke klantinteractie
Kluwer Opleidingen / Formations

Een opleiding in verkopen? Die hebt u op het eerste gezicht niet nodig. U draait al een paar jaar mee in b-2-b-sales en kent dus de in's en out's van het vak. U zet de behoeften van uw klant centraal, praat vol vuur over uw aanbod en ontkracht moeiteloos tegenwerpingen en ...

19/3   |  NL   |  Info





Social selling: prospecteren via social media
Kluwer Opleidingen / Formations

Prospectie brengt het salesproces op gang. Hoewel digitaliteit een einde gemaakt heeft aan koud prospecteren en toelaat om dit slimmer aan te pakken, blijft het misschien wel één van de moeilijkste thema’s binnen verkoop. Succesvolle prospectie start met hoe u ernaar kijkt. En ...

10/12   |  NL   |  Info





Commerciële skills voor inside sales medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Steviger in uw schoenen als commercieel medewerker 70 % van uw gesprekken als commercieel medewerker verloopt via de telefoon. Klantgericht telefoneren is dan ook een vaardigheid die u het best perfect onder de knie hebt op een commerciële binnendienst. In deze training oefent u ...

18/11   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

Sales professionals hebben er alle belang bij doeltreffend om te gaan met de almaar grotere druk op de prijzen. Het vinden van een goede balans tussen soepelheid en standvastigheid, service en creëren van waarde, emotie en verstand zijn te ontwikkelen troeven in het ...

9/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U wilt groeien als verkoper omdat u weet dat er meer in zit. U hebt ervaring maar merkt dat niet ieder gesprek even doeltreffend is. Dit opleidingstraject geeft u gepersonaliseerde tips en technieken om de klant beter in te schatten. En u ontdekt wat er mogelijk is om hem ...

14/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

2/10   |  NL   |  Info





Advanced salestraining: waarde creëren in elke klantinteractie
Kluwer Opleidingen / Formations

Een opleiding in verkopen? Die hebt u op het eerste gezicht niet nodig. U draait al een paar jaar mee in b-2-b-sales en kent dus de in's en out's van het vak. U zet de behoeften van uw klant centraal, praat vol vuur over uw aanbod en ontkracht moeiteloos tegenwerpingen en ...

4/10   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Het geheim van een succesvolle verkoper Een vlotte babbel en een aanstekelijke lach? Natuurlijk horen die bij de kwaliteiten van een sales representative, accountmanager of commercieel medewerker. Zo eentje die klanten er zonder woorden van kan overtuigen dat hij hun ontbrekende ...

26/9   |  NL   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Bien écouter, argumenter, gérer les objections, conclure la vente et analyser les comportements d’achat est tout un art. Aujourd’hui, vendre c’est créer des relations durables de partenariat dans la confiance et dans le plaisir. Vous démarrez une carrière commerciale et voulez ...

26/9   |  FR   |  Info





Commercieel Medewerker Binnendienst
NHA Opleidingen

Creëer commerciële kansen: word Commercieel Medewerker Binnendienst Klanten adviseren, vertegenwoordigers ondersteunen, de markt in kaart brengen en new business genereren. Dat is het werk van een commercieel binnendienstmedewerker in een notendop. Je bent onderdeel van het ...

NL   |  Info





Vertegenwoordiger
NHA Opleidingen

Bedrijven bezoeken en sales doen? Volg de opleiding Vertegenwoordiger Je wilt een klant overtuigen van je product. Maar hoe doe je dat? Veel praten, duidelijk presenteren of juist goed luisteren? Heb je overredingskracht nodig of iets anders? Moet je eigenlijk wel overtuigen? ...

NL   |  Info






Résultats 51-75 de 86 page précédente -  Page  1  2  3  4   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be