Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

120 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Communication externe

Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Brief en e-mail zijn vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maken deze een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt.Het is dus belangrijk ...

26/3   |  NL   |  Info





Presentation skills in English
Kluwer Opleidingen / Formations

2 days course to drastically improve your presentations in a non-native languageThis course will provide you with a wealth of insights and tips for public speaking.Improve your presentation skills through a variety of exercises and personal presentation moments…Together with the ...

8/9   |  EN   |  Info





Presentation skills in English
Kluwer Opleidingen / Formations

2 days course to drastically improve your presentations in a non-native languageThis course will provide you with a wealth of insights and tips for public speaking.Improve your presentation skills through a variety of exercises and personal presentation moments…Together with the ...

19/3   |  EN   |  Info





Mediatraining
Kluwer Opleidingen / Formations

Efficiënte perscommunicatieElke dag worden bedrijven gemaakt of gekraakt in de media. Daarom is het belangrijk dat u weet hoe journalisten werken, hoe u moet communiceren met de pers, en hoe u zorgt voor een sterk persbericht. Want de tijd dat bedrijven rustig een ...

16/6   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

10/9   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
Kluwer Opleidingen / Formations

Feedback geven en ontvangen: één pot nat?Een collega vertelt u hoe u een situatie beter aanpakt. Uw leidinggevende tikt u op de vingers. Of een klant wijst u op een fout. Hoe verteert u feedback? Is geven en ontvangen voor u even vanzelfsprekend? Omgaan met kritiek is níét ...

12/3   |  NL   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

7/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également.Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

9/3   |  FR   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

1/12   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

17/9   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

11/6   |  NL   |  Info





Effectief communiceren vanuit eigen kracht
Kluwer Opleidingen / Formations

Effectief communiceren gaat niet altijd vanzelf. Is de sfeer in uw afdeling onverschillig of net gespannen? Voelt u zich soms onzichtbaar in vergaderingen? Botert het niet meteen met uw nieuwe team? Vervelend. Maar er is goed nieuws: veel hangt af van uw eigen manier van ...

10/3   |  NL   |  Info





Correcte en heldere taal in bedrijfsteksten
Kluwer Opleidingen / Formations

Overkomt het u ook dat u bij het schrijven van een tekst plots begint te twijfelen?Is de spelling wel correct?Staan er geen taalfouten in mijn tekst?Zijn mijn zinnen niet te lang?Schrijf ik voldoende actief en dynamisch?Natuurlijk wilt u dat uw tekst duidelijk en foutloos is. ...

15/9   |  NL   |  Info





Correcte en heldere taal in bedrijfsteksten
Kluwer Opleidingen / Formations

Overkomt het u ook dat u bij het schrijven van een tekst plots begint te twijfelen?Is de spelling wel correct?Staan er geen taalfouten in mijn tekst?Zijn mijn zinnen niet te lang?Schrijf ik voldoende actief en dynamisch?Natuurlijk wilt u dat uw tekst duidelijk en foutloos is. ...

5/3   |  NL   |  Info





Communicatiestrategie
Kluwer Opleidingen / Formations

Van een doordachte communicatiestrategie naar een winnend communicatieplanOrganisaties die spijkers met koppen willen slaan en hun doelen sneller willen bereiken, moeten doelgericht communiceren met medewerkers, klanten, aandeelhouders, journalisten, …Maar hoe begint u aan zo'n ...

4/2   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken voor ervaren sprekers
Kluwer Opleidingen / Formations

U leert motiverend en inspirerend spreken.U weet uw publiek te boeien met relevante verhalen en anekdotes.U maakt een moeilijke boodschap begrijpelijk.Wat u vertelt, blijft in het geheugen hangen.U maakt van een vragenronde een boeiende dialoog.Wanneer u moet improviseren, ...

18/11   |  NL   |  Info





Interne communicatie
Kluwer Opleidingen / Formations

Wat maakt een organisatie succesvol vandaag en morgen? Niet alleen een topproduct, een uitgekiende marktstrategie of ervaren medewerkers? Neen, meer en meer groeit het besef dat het welzijn van medewerkers hier voor een groot stuk toe bijdraagt. En dat is nét het domein waar een ...

10/11   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken voor ervaren sprekers
Kluwer Opleidingen / Formations

U leert motiverend en inspirerend spreken.U weet uw publiek te boeien met relevante verhalen en anekdotes.U maakt een moeilijke boodschap begrijpelijk.Wat u vertelt, blijft in het geheugen hangen.U maakt van een vragenronde een boeiende dialoog.Wanneer u moet improviseren, ...

2/7   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken voor ervaren sprekers
Kluwer Opleidingen / Formations

U leert motiverend en inspirerend spreken.U weet uw publiek te boeien met relevante verhalen en anekdotes.U maakt een moeilijke boodschap begrijpelijk.Wat u vertelt, blijft in het geheugen hangen.U maakt van een vragenronde een boeiende dialoog.Wanneer u moet improviseren, ...

5/3   |  NL   |  Info





Bien communiquer avec la PNL
Kluwer Opleidingen / Formations

Une communication performante ? Testez la PNL !Un collaborateur ',difficile', ?Un client imprévisible ?Un manager incompréhensible ?Je ne comprends pas la réaction des autres ?Pas facile pour moi d’exprimer clairement mon message, de mettre des limites ?La programmation ...

20/2   |  FR   |  Info





Atelier de rédaction : évaluez et optimisez vos documents professionnels
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous connaissez les techniques qui rendent un texte lisible pour son public cible. Mais vous vous demandez si vous les appliquez efficacement à vos textes. Car il est difficile de se mettre dans la peau de son lecteur.Or, écrire avec clarté est plus une question de révision que ...

10/2   |  FR   |  Info





Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

La communication interne détermine en grande partie la réussite d’une entreprise. Or, elle est souvent le parent pauvre, parfois considérée comme un mal nécessaire et, surtout, une importante source de dépenses. La communication interne détermine toutefois le climat social, ...

8/10   |  FR   |  Info





Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

La communication interne détermine en grande partie la réussite d’une entreprise. Or, elle est souvent le parent pauvre, parfois considérée comme un mal nécessaire et, surtout, une importante source de dépenses. La communication interne détermine toutefois le climat social, ...

5/3   |  FR   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde?Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet?Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

1/10   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde?Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet?Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

4/6   |  NL   |  Info






Résultats 26-50 de 120 page précédente -  Page  1  2  3  4  5   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be