Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 

97 formations trouvé

   

 
Nouvelle recherche Zoek
 
 

> Page d'accueil > catégorie Achat, Ventes, Marketing et Communication externe: Communication externe

Développez vos compétences en communication interne
Kluwer Opleidingen / Formations

La communication interne détermine en grande partie la réussite d’une entreprise. Or, elle est souvent le parent pauvre, parfois considérée comme un mal nécessaire et, surtout, une importante source de dépenses. La communication interne détermine toutefois le climat social, ...

5/3   |  FR   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

1/10   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

4/6   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

4/2   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

17/11   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

14/9   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

15/6   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

30/4   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

3/2   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

8/9   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

7/5   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

28/1   |  NL   |  Info





Visual storytelling: breng uw verhaal met beelden
Kluwer Opleidingen / Formations

De overload aan informatie, berichten en boodschappen dwingt ons om op een andere manier ons verhaal te brengen. Tenminste wanneer we echt iets willen bereiken met onze boodschap. Wanneer we anderen willen overtuigen van ons idee. En dan spreken beelden meer dan woorden: ze ...

10/12   |  NL   |  Info





Visual storytelling: breng uw verhaal met beelden
Kluwer Opleidingen / Formations

De overload aan informatie, berichten en boodschappen dwingt ons om op een andere manier ons verhaal te brengen. Tenminste wanneer we echt iets willen bereiken met onze boodschap. Wanneer we anderen willen overtuigen van ons idee. En dan spreken beelden meer dan woorden: ze ...

23/4   |  NL   |  Info





Visual storytelling : votre message en images
Kluwer Opleidingen / Formations

La surcharge d’informations, d’annonces et de messages nous force à communiquer d’une autre façon. Quand nous désirons convaincre les personnes qui nous entourent de notre idée, un dessin vaut mieux qu’un long discours : les images rendent votre message plus efficace et font en ...

26/5   |  FR   |  Info





Wintercourse sketchnoting
Kluwer Opleidingen / Formations

Waarom kiezen voor 1000 woorden als één beeld zo veel meer zegt? Omdat u geen geboren tekenaar bent? Daar brengen we dan deze winter verandering in met onze Wintercourse Sketchnoting. Woorden vervangen door beelden. Hoe doe je dat?In de sketchnoting-workshop leer je op een toffe ...

17/12   |  NL   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

13/10   |  NL   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Sur mesure   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Sur mesure   |  Info





Omgaan met agressie (praktische training met uw noden)
Pantelco BVBA

Agressie kan blijvende schade aanrichten. Ook al word je er maar 1 maal mee geconfronteerd. Het kan die keer teveel zijn. Een mens kan er door kraken. We kennen 3 verschillende basisreacties op agressie: vluchten, vechten en verstijven. Van de laatste reactie onderschatten we ...

8/5   |  NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

3/2   |  NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Sur mesure   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Wil je in face to face situaties klantgerichter communiceren? Vanuit een goeie attitude? Met inzicht in jezelf en de klant? Dan is deze workshop er voor jou ! Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant. Je leert zijn of haar ...

13/3   |  NL   |  Info





L’orientation client : un processus continu d’amélioration
Cameleon Business Training

Cela fait plusieurs années que nous formons des organisations sur ce thème.Nous constatons que la solution pour devenir une entreprise orientée client ne se situe pas uniquement dans l’apprentissage d'aptitudes.Bien entendu,une formation est importante.Mais nous abordons ...

Sur mesure   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Sur mesure   |  Info






Résultats 51-75 de 97 page précédente -  Page  1  2  3  4   - page suivante

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be